GROUPE STEAM
X-Tech TGN X-TGN
GROUPE STEAM
X-Tech TGN X-TGN
8
DANS UN JEU
43
EN LIGNE
Fondé le
5 juin 2013
Langue
Anglais
Lieu
United States 
21 commentaires
23 févr. 2018 à 5h15 
https://t.me/cryptoairdrop2018 подпишись и получай халяву уже сегодня,скоро розыгрыш на 1 биткоин!
26 sept. 2013 à 11h27 
Next feature update will be tomorrow.
I create a topic in the off topic section which I would love to hear some of your feeback on.
Also a member create a thread there too. You are all welcomed to go and comment or create your own topic :)
19 juin 2013 à 3h14 
xamon I like very much this pic dont change :)
17 juin 2013 à 22h58 
The group picture is temporary until i can get a better one.
17 juin 2013 à 22h51 
News about the Nvidia GTX 760 in the forums. link
Potential release date, price point and pictures.
14 juin 2013 à 6h16 
Hello.
14 juin 2013 à 4h24 
Hi folks. Nice to see so many good friends here... Cheers.
11 juin 2013 à 13h44 
You should post your computer specs here ati.
11 juin 2013 à 13h26 
I will start out by saying I have 4770k : ) tech that
6 juin 2013 à 16h54 
Hello guys!
6 juin 2013 à 13h06 
Hello everyone :) thanks for joining.

I will start posting things soon. In the meantime you can go to the forums to see what the group is all about. You can even post there :)
6 juin 2013 à 11h49 
hi everybody
6 juin 2013 à 9h39 
Hello guys, and especially xamon. Thank you for the invite :-)
6 juin 2013 à 8h37 
I dont know what this group does, but i joined anyway :D
6 juin 2013 à 7h28 
Hello and thanks for the invite! :)
6 juin 2013 à 4h05 
Hello
6 juin 2013 à 3h41 
Hiya :)
5 juin 2013 à 23h59 
Heya
5 juin 2013 à 22h01 
Hey xamon! :D
5 juin 2013 à 20h31 
Hi there!
5 juin 2013 à 20h18 
Hello!