กลุ่ม STEAM
Sons Of Violence SONV
กลุ่ม STEAM
Sons Of Violence SONV
0
อยู่ในเกม
2
ออนไลน์
ก่อตั้ง
14 กันยายน 2011
23 ความเห็น
19 ก.พ. 2015 @ 2: 38pm 
RO2FI ja SOV yhteisöllä on oma serveri origins modiin.

Official Origins Mod #LFS Sons of Violence

Suora ip 37.187.143.217:8843
27 ก.ค. 2014 @ 10: 12pm 
Taikka vaihtoehtoisesti bullan mumbleen, jommassa kummassa on aina porukkaa joten sinne vaan morjestamaan.

Label : Bulla
Address : MrBulla.gotmumble.com
Port : 13091
Passu : bullar
19 พ.ค. 2014 @ 3: 51am 
Mumble vaihtuu!!

Label : Kaamo5
Address : servu.saamo.fi
Port : 64738
Passu : kives
15 ธ.ค. 2012 @ 10: 29pm 
eikä voida
14 เม.ย. 2012 @ 8: 25am 
21 ม.ค. 2012 @ 7: 01am 
WoT-addiktio iski, etten tod. näk. lähiaikoina tule armaa vetämään, ellette sovi jotain tiettyä aikaa ja se sattuu sopimaan. :P Wotittaaks kukaan teistä btw?
9 ม.ค. 2012 @ 10: 22pm 
20 พ.ย. 2011 @ 12: 15pm 
kakkendaa
24 ต.ค. 2011 @ 2: 41am 
Kaikki Ro2 grafiikkaasetuksien sekä ro2engine.ini:n muokkauksesta
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2094647
21 ต.ค. 2011 @ 4: 24pm 
Ribali on perseestä
13 ต.ค. 2011 @ 6: 45am 
Suddenly, a whole lotta ribali
29 ก.ย. 2011 @ 6: 03pm 
Vois laittaa.
28 ก.ย. 2011 @ 12: 27pm 
Laitetaako tuolta ladderin match marketista sunnuntaille matsi hakuun?
26 ก.ย. 2011 @ 6: 21pm 
Ajankohtaista päivityksiin liittyen ------>
ilmoittaja [Tripwire]Yoshiro @ 01:13AM on September 27, 2011
We have made live a small patch that fixes an issue where servers could pop out of ranked mode by switching to Pavlov's House.

As a heads up, our main focus this week are stats, sound loss, performance and crashes.
24 ก.ย. 2011 @ 11: 38pm 
Tuonne voitais ilmoittautua, voittajalle 8000 dollaria ja toiselle 4000 ---> http://www.forgottenhonor.com/scorchedearth/clan-presignups.html
24 ก.ย. 2011 @ 11: 31am 
24 ก.ย. 2011 @ 10: 59am 
Tossa olis mustavalkosena http://img823.imageshack.us/img823/744/sons5.jpg Kumpi parempi?
20 ก.ย. 2011 @ 6: 03am 
Paska on perseestä
15 ก.ย. 2011 @ 2: 01am 
http://img62.imageshack.us/img62/3951/sons1.jpg Korjailin vähän noita riimuja. Mitäs mieltä ootte? Hyvä vai paska?
15 ก.ย. 2011 @ 1: 23am 
Tässähän vois entisen ssa:n tapaan pitää reenejä Ti, To ja Su. Kokoontuminen mumblee siinä klo1900 pintaa?
14 ก.ย. 2011 @ 10: 56am 
Paska avatari :D
14 ก.ย. 2011 @ 9: 09am 
Yalla yalla!