STEAM-GRUPPE
Sons Of Violence SONV
STEAM-GRUPPE
Sons Of Violence SONV
0
IM SPIEL
6
ONLINE
Gegründet
14. September 2011
23 Kommentare
19. Feb. 2015 um 14:38 
RO2FI ja SOV yhteisöllä on oma serveri origins modiin.

Official Origins Mod #LFS Sons of Violence

Suora ip 37.187.143.217:8843
27. Jul. 2014 um 22:12 
Taikka vaihtoehtoisesti bullan mumbleen, jommassa kummassa on aina porukkaa joten sinne vaan morjestamaan.

Label : Bulla
Address : MrBulla.gotmumble.com
Port : 13091
Passu : bullar
19. Mai 2014 um 3:51 
Mumble vaihtuu!!

Label : Kaamo5
Address : servu.saamo.fi
Port : 64738
Passu : kives
15. Dez. 2012 um 22:29 
eikä voida
14. Apr. 2012 um 8:25 
21. Jan. 2012 um 7:01 
WoT-addiktio iski, etten tod. näk. lähiaikoina tule armaa vetämään, ellette sovi jotain tiettyä aikaa ja se sattuu sopimaan. :P Wotittaaks kukaan teistä btw?
9. Jan. 2012 um 22:22 
20. Nov. 2011 um 12:15 
kakkendaa
24. Okt. 2011 um 2:41 
Kaikki Ro2 grafiikkaasetuksien sekä ro2engine.ini:n muokkauksesta
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2094647
21. Okt. 2011 um 16:24 
Ribali on perseestä
13. Okt. 2011 um 6:45 
Suddenly, a whole lotta ribali
29. Sep. 2011 um 18:03 
Vois laittaa.
28. Sep. 2011 um 12:27 
Laitetaako tuolta ladderin match marketista sunnuntaille matsi hakuun?
26. Sep. 2011 um 18:21 
Ajankohtaista päivityksiin liittyen ------>
ilmoittaja [Tripwire]Yoshiro @ 01:13AM on September 27, 2011
We have made live a small patch that fixes an issue where servers could pop out of ranked mode by switching to Pavlov's House.

As a heads up, our main focus this week are stats, sound loss, performance and crashes.
24. Sep. 2011 um 23:38 
Tuonne voitais ilmoittautua, voittajalle 8000 dollaria ja toiselle 4000 ---> http://www.forgottenhonor.com/scorchedearth/clan-presignups.html
24. Sep. 2011 um 11:31 
24. Sep. 2011 um 10:59 
Tossa olis mustavalkosena http://img823.imageshack.us/img823/744/sons5.jpg Kumpi parempi?
20. Sep. 2011 um 6:03 
Paska on perseestä
15. Sep. 2011 um 2:01 
http://img62.imageshack.us/img62/3951/sons1.jpg Korjailin vähän noita riimuja. Mitäs mieltä ootte? Hyvä vai paska?
15. Sep. 2011 um 1:23 
Tässähän vois entisen ssa:n tapaan pitää reenejä Ti, To ja Su. Kokoontuminen mumblee siinä klo1900 pintaa?
14. Sep. 2011 um 10:56 
Paska avatari :D
14. Sep. 2011 um 9:09 
Yalla yalla!