STEAM GROUP
Heimot: Perslampi H:P
STEAM GROUP
Heimot: Perslampi H:P
1
IN-GAME
3
ONLINE
Founded
April 20, 2012
ABOUT Heimot: Perslampi

[VGS] Shazbot!

Ryhmä omistettu Perslammen lippua nyysiville ampumahiihtäjille
POPULAR DISCUSSIONS
VIEW ALL (1)
RECENT ANNOUNCEMENTS
Dahdoisin vain hiihtää
6 Comments
May 4, 2012 @ 1:24pm 
Hissu-nimimerkillä hiihtelen silloin tällöin
Apr 20, 2012 @ 12:16pm 
Voisha sitä omansakin heittää: TosiTheTriber
Apr 20, 2012 @ 12:00pm 
t0lkki nimel löydyn tuolt.
Apr 20, 2012 @ 11:59am 
Pelaan vain Oskarin hiihtokoulu -peliä käyttäjänimellä Suberninja, koska hassu peli.
Apr 20, 2012 @ 11:44am 
keppijeesus on nimeni tribussas. yllätys.
Apr 20, 2012 @ 11:41am 
Blah91 on si mun shazbot nik
VIEW ALL (6)
GROUP MEMBERS
Administrators
Members
1
IN-GAME
3
ONLINE
0 IN CHAT
Enter chat room
Founded
April 20, 2012