STEAM GROUP
»CyBeRtRoNiC BeAsT« »CB«
STEAM GROUP
»CyBeRtRoNiC BeAsT« »CB«
0
IN-GAME
0
ONLINE
Founded
August 14, 2012
ABOUT »CyBeRtRoNiC BeAsT«

iets

This is a group which is not 4 everybody, only 4 Dutch guys and maby some who speak English. We're really sorry
POPULAR DISCUSSIONS
4 Comments
Jan 18, 2013 @ 8:43am 
np xD
Jan 18, 2013 @ 6:46am 
ik ben nieuw in de groep te bedanken aan yolo
Oct 3, 2012 @ 10:53am 
heyy we zijn aan gesloten bij dutch ♥♥♥♥♥♥♥ dus ik vind dat wel vet en dus heel cool toch
Sep 3, 2012 @ 1:51am 
he mense ik wil een cw doe tege hetp en laat dus ff wete of jullie da ook goed vinde
VIEW ALL (12)
GROUP MEMBERS
Group Player of the Week:
Administrators
Members
0
IN-GAME
0
ONLINE
0 IN CHAT
Enter chat room
Founded
August 14, 2012