STEAM GROUP
King Tsei i love tsei
STEAM GROUP
King Tsei i love tsei
38
IN-GAME
143
ONLINE
Founded
April 3, 2014
Language
Finnish
Location
Finland 
48 Comments
Nov 6, 2016 @ 9:09pm 
XANOREITA JA VIINAA
Sep 4, 2016 @ 8:37am 
Juu kiitti kutsusta Tsei :8bitheart:
Jun 27, 2016 @ 6:01pm 
bad group
Dec 31, 2015 @ 7:29pm 
Happy New Year Version 2016 :blaser:
Sep 13, 2015 @ 12:39pm 
tanko huuleen
Apr 9, 2015 @ 5:15am 
:pinkheart:
Apr 9, 2015 @ 5:03am 
\^_^/
Feb 16, 2015 @ 9:18am 
se-voice2.fragnet.net:10160 UUS TEAMSPEAK SEVERI :pinkheart:
Feb 3, 2015 @ 4:24am 
Tsejejejejejejejeee ~ Ismo :emofdr:
Jan 1, 2015 @ 1:00am 
Happy New Year ♥♥♥♥♥ :laser:
Dec 31, 2014 @ 4:25am 
http://www.twitch.tv/ozalaa Follatkaas ozalan striimiä :8bitheart: :master: :crystal:
Nov 15, 2014 @ 9:27am 
wtf
Oct 11, 2014 @ 10:33pm 
:8bitheart:
Oct 11, 2014 @ 9:17pm 
All heil Tsei
May 27, 2014 @ 10:13am 
tseiiiii :3
May 6, 2014 @ 11:16pm 
Tsei anna lisää skinei, ty ;->:csgohelmet:
Apr 18, 2014 @ 4:34pm 
Kiitos skineistä +rep :))))
Apr 18, 2014 @ 1:53pm 
Kiitos skinistä ! =)
Apr 18, 2014 @ 11:55am 
stattrak usp-s pls :- D
Apr 18, 2014 @ 11:19am 
Stattrak blue fissure kelpaa tai mitä vaa :D
Apr 18, 2014 @ 11:04am 
Glock Blue Fissure Stattrak, Fushia, tai uspi :) tjei nautitaa
Apr 18, 2014 @ 10:29am 
Mulle voi antaa usp vartian :D!:jug::speedcola::csgogun:
Apr 18, 2014 @ 10:13am 
Koko striimin seuranneelle jotain, yllätä minut ;)
Apr 18, 2014 @ 10:12am 
Stattrak USP-S Stainless jos liikenis =)
Apr 18, 2014 @ 10:12am 
Joku stattrak kelpaa :)!
Apr 18, 2014 @ 10:12am 
Ak BLue Laminate is what i want :D
Apr 18, 2014 @ 10:11am 
P90 | Trigon tai jos löytyy nii glockki Blue Fissure statträkkinä
Apr 18, 2014 @ 10:10am 
anything would be fine :)
Apr 18, 2014 @ 10:09am 
ihan mikä vaan käy! mieluiten joku stattrack pistooli tai fuschia is now! :)
Apr 18, 2014 @ 10:09am 
i want something don't even care what, thanks :p
Apr 18, 2014 @ 10:08am 
heitä jotaki :^)
Apr 18, 2014 @ 10:08am 
Gimme me
Apr 18, 2014 @ 10:08am 
Clokki kelpaa ainakin mutta myös muut :)!
Apr 18, 2014 @ 10:07am 
Mulle ihan mikä tahansa ase, addailes mut. :)
Apr 18, 2014 @ 10:07am 
NÄKKILEIPÄÄ o.O ja pari skiniä
Apr 18, 2014 @ 10:06am 
stattrack clokki plz :)
Apr 18, 2014 @ 10:06am 
yol
Apr 18, 2014 @ 10:06am 
yol
Apr 18, 2014 @ 10:06am 
stattrack glock pls :)
Apr 18, 2014 @ 10:05am 
p90 kolmio käy ja tarra :gollum:
Apr 18, 2014 @ 10:05am 
broo anna stattrak usp glock <3
Apr 13, 2014 @ 3:52am 
bles:csgob:
Apr 3, 2014 @ 12:30pm 
:health:
Apr 3, 2014 @ 12:12pm 
I'm Tseikki's ♥♥♥♥♥
Apr 3, 2014 @ 5:58am 
:csgoct:
Apr 3, 2014 @ 5:16am 
<3
Apr 3, 2014 @ 5:15am 
:8bitheart:
Apr 3, 2014 @ 5:14am 
KUNINGAS VOITTAMATON:csgogun: