STEAM GROUP
Spation fanikerho ^^ spatioo
STEAM GROUP
Spation fanikerho ^^ spatioo
2
IN-GAME
11
ONLINE
Founded
February 16, 2012
Language
Finnish
44 Comments
Apr 4, 2014 @ 9:47am 
TF2 ON HYVÄ PELI!
Jan 5, 2014 @ 12:06am 
Minulta löytyy G-mod ace of spades ja tf2 pian ostan muitakin pelejä.
Jan 5, 2014 @ 12:03am 
Minä suostuisin tuohon mann up hommaan kun lippukun löytyy mutta kun ei olla kavereita on vaikeampi kutsua pelaamaan. Kaikki saa pyytää minua kaveriksi jos haluaa.:sticky:
Jan 5, 2014 @ 12:01am 
Spatio onko sinulla kummallinen maito ja kummallinen pysäyttäjä?? Jos ei ole niin minulta löytyy ja kummallinen piikkipamppu se kummallista haulikkoa sun muuta kivaa kummallista!:crate::medicon:
Jan 4, 2014 @ 11:58pm 
Lempi video viime vuodelta oli tuo spation.fanikerhon mvm live commentary.:) Löysin siitä koko kanavan.;):spycon: siinä kaikille spy ja kiitos niistä kaikista hienoista videoista spatio! Tee tänä vuonna yhtä hyviä videoita niin saat paljon enemmän tilaajia:zombie::)
Oct 25, 2013 @ 8:56am 
Siis minulla on Strange Pistol
Oct 12, 2013 @ 9:55pm 
Spatio onko sulla kummallinen pistooli(normaali sellanen)?
Jun 4, 2013 @ 2:38am 
Kakka.
Dec 15, 2012 @ 10:11am 
☻/ This is Slenderspy, copy paste him on
/▌ every place on steam so he can
/ \ take over Steam.
Sep 1, 2012 @ 8:12am 
S. Gunslinger -Tieteen lihava koura
Sep 1, 2012 @ 7:20am 
palosalama:spatio's electricball/sähköpallo
Aug 29, 2012 @ 6:55am 
Tai Moon Moose's scary toy
Aug 29, 2012 @ 6:54am 
Philostritator: Moon Moose's revenge!
Aug 29, 2012 @ 6:38am 
S. gunslinger - ''Kunnon grippi''
S. BK RL - ''Spatiaalinen robotin pelätin''
S. Holy mackerel - Kalakeiton tekoon''
Aug 29, 2012 @ 4:46am 
Big Earner:Hoi, Ota sie morasta kylkee
Scottish Handshake: Ehkä otin,ehkä en
Aug 27, 2012 @ 5:41am 
jouluiset rähinärukkaset:terveisiä joulupukilta :)
karkkitanko/tikkari:namia poskeen ja tappamaan
Aug 27, 2012 @ 4:04am 
en kerenny ilmottautuu ku olin kouluss :( ja en pääse aamusin koneelle
Aug 26, 2012 @ 11:22am 
Strange Huntsman: Swiss Arms Pocket Bow
Aug 26, 2012 @ 10:54am 
Strange sydney sleeper: Ultra Bee Gun X3 Prototype (V2)
Aug 26, 2012 @ 8:42am 
Postal pummeler: Sinulle on postia, terveisin Spatio!
Aug 26, 2012 @ 8:39am 
ihan mikä vaan spyn puukko "Tervehdys itse kullekkin"
Aug 26, 2012 @ 8:37am 
Mantreads: Ruohikon Tallojat
Aug 26, 2012 @ 8:19am 
Puukon nimeksi "Ja Spatio kuittaa!"
Aug 26, 2012 @ 7:27am 
sniperin kakkosaseeksi : close combat security guarantor
Aug 26, 2012 @ 5:28am 
mantreads: Naapurin Erkin Suosaappaat

Fishcake: 2kg Siika

Red tape recorder: D luokan pornoleffa
Aug 26, 2012 @ 4:35am 
Ihan mikä tahansa Pyron liekinheitin: Spation ykstityinen BBQ
Aug 26, 2012 @ 4:05am 
pomson6000: spation laasertykki
hitmans heatmaker:kuumottava laukaus
kuolettavat nyrkkeilyhanskat:kuoleman isku
krittikola:akun kritikall cokis
ullapoolintukki:itsemurha maila
Aug 26, 2012 @ 12:13am 
Medigunin nimeksi "Ruottalainen vähän kangistunut pakoputki"
big earnerin nimeksi nokkaeläin Perryn kirjekuoren avaaja
Aug 25, 2012 @ 1:23pm 
Warrior's Spiritille nimeks: KarvainenYstävyys tai
Buffalo Steak Sandvichille: Veli Pontevan Kyljys
Aug 25, 2012 @ 12:39pm 
The Frying panin nimeäisit: Jonne Pannu tai Spatio(s) Pan
Aug 25, 2012 @ 12:17pm 
Ilmottaudun!! Alkuperäisen nimeksi: " Härö pötkö"
Aug 25, 2012 @ 11:45am 
ilmottaudun! ja S.Crusader crossbowi nimeks lykkyä ty..kkyyn äöäpläöpläö
Aug 25, 2012 @ 11:31am 
mul on aina etusija MvM ;)
PS. mun nimi = Scorch Shotille nimi "Pelle Pelottoman Patruunapyssy"
Aug 25, 2012 @ 11:22am 
Somalislayer 2000
Aug 19, 2012 @ 3:19pm 
Että tämmööstä Kekkonen on saanut aikaan. Olisi kyllä todella rumaa olla liittymättä hienon herrasmiehen herrasmies klubiin.
Aug 13, 2012 @ 2:05am 
spatio mulla ois idea että pelattais sillee et etit tyhjän servun ja sinne tulee kaikki keitä spatio fani kerhossa on
Aug 6, 2012 @ 4:16am 
Hyvä Spatio hyvii videoit!
Jun 29, 2012 @ 12:45pm 
Kyllä!
Jun 13, 2012 @ 1:52am 
Spatio perslammen arvostetuin mies!
Mar 10, 2012 @ 5:25am 
uus logo on hiano
Mar 9, 2012 @ 1:42pm 
Spatio perslammen kuningas ^.^
Feb 23, 2012 @ 10:02am 
Spatio on välillä valitettavan harvinainen Lammella nykyään ;___;
Feb 18, 2012 @ 1:19am 
Spatio on mun idoli.