STEAM GROUP
Perslampi 6v6 p6v6
STEAM GROUP
Perslampi 6v6 p6v6
0
IN-GAME
6
ONLINE
Founded
February 27, 2011
9 Comments
Jul 2, 2012 @ 6:37am 
emme rupsahda koskaan!
Apr 9, 2012 @ 9:14am 
Tää 6v6 on tainu vähä rupsahtaa :D
Aug 31, 2011 @ 9:04am 
oot, kuka to ny on menny laittaa..
Aug 31, 2011 @ 1:11am 
Woot, group player of the week, oonko nyt fame?
Apr 8, 2011 @ 1:16am 
ET SAA >: O
Apr 7, 2011 @ 7:39am 
haluun harjotella hyppyjä j aimia teidän kanssa veljet
Mar 6, 2011 @ 6:57am 
Mitäs haluut harjotella? Hyppyjä voi harjotella yksinään, aimia deathmachissä ja muscle memory mapeissa.
Feb 28, 2011 @ 5:35am 
DAMN YOU DUCK!
Feb 28, 2011 @ 5:07am 
1st