GROUPE STEAM
new/low practice group nlpg
GROUPE STEAM
new/low practice group nlpg
4
DANS UN JEU
38
EN LIGNE
Fondé le
26 septembre 2012
Langue
Anglais
82 commentaires
5 mai 2020 à 3h21 
still here?
29 aout 2014 à 7h13 
PLZ
2 aout 2014 à 5h38 
is nlpg die?
10 mai 2014 à 6h28 
Can I please get SourceTV for this lobby: http://logs.tf/274098?
25 févr. 2014 à 13h29 
Peign nazi mod confirmed
22 févr. 2014 à 16h14 
so how does this work?
28 janv. 2014 à 5h11 
ded
13 janv. 2014 à 13h53 
mix pls?
10 janv. 2014 à 11h41 
rip in pizza
6 janv. 2014 à 12h10 
hey guys my mate nyberg sent me here as ive got intrestead in comp tf2 well its nice to meet guys :D
29 déc. 2013 à 14h08 
Can I be unbanned yet
28 oct. 2013 à 16h16 
why did you post that here marez??
28 oct. 2013 à 8h08 
The link on the sidebar to "How to fix your interp" is broken!
28 sept. 2013 à 10h23 
Sorry for speaking in a VOIP.
28 sept. 2013 à 6h13 
Haha, it sure did.
27 sept. 2013 à 17h17 
Well, something interesting happened last night in mumble.
27 sept. 2013 à 15h59 
no.
20 sept. 2013 à 12h56 
OOOHHH cruel world, will i ever be unbanned?
17 sept. 2013 à 17h59 
17 sept. 2013 à 15h19 
Our servers are in EU, so if you are willing to put up with the ping from NA then you can mix with us :spycon:
17 sept. 2013 à 14h22 
So is this group just NA just EU or is it both?
7 sept. 2013 à 4h48 
very active, we have multiple mixes everyday :balloonicorn:
7 sept. 2013 à 4h14 
Hey guys how active is this group ?
29 aout 2013 à 8h43 
Why I'm not moderator anymore? :(
23 aout 2013 à 7h01 
please?
22 aout 2013 à 1h59 
Make me a mod. #kronisformod
17 aout 2013 à 5h01 
9 aout 2013 à 18h15 
If anyone can coach me an train with me as solider i'd pay them 2keys every week. or if you'd do it out of kindness I would do that :)
3 aout 2013 à 6h11 
Pete, if you click the word nlpg in the mumble welcome message it automatically connects you
3 aout 2013 à 4h48 
what is the info of the tf2 server?
1 aout 2013 à 13h48 
I joined because of joKORs love of pink.
30 juin 2013 à 5h00 
we r so famus
30 juin 2013 à 4h50 
500 members omgggggggggg !!!!!!!!!!!!!!
13 juin 2013 à 10h15 
i cant join mumble, please someone add me and help^^
13 juin 2013 à 9h21 
wat
13 juin 2013 à 7h24 
do you guys slay the dragon tonight?
2 juin 2013 à 12h38 
wtf
24 mai 2013 à 11h51 
oh wow.. I'm such a noob, thanks man :)
24 mai 2013 à 10h31 
Dodge the port is the bit after the colon so it's 20080
23 mai 2013 à 12h11 
what's the port of the mumble?
23 mai 2013 à 11h15 
able to get a mix going today?
23 mai 2013 à 10h12 
♥♥♥♥♥♥ off
20 mai 2013 à 3h56 
Renin, basically every day. Any time from 4pm GMT really. Just idle in mumble until people speak
20 mai 2013 à 0h46 
Hi got sent here from reddit tf2league, what days do you guys hold mixes?
19 avr. 2013 à 12h23 
last mix played 16th April 2013 rip nlpg :(
18 avr. 2013 à 14h21 
wat happened :l
6 avr. 2013 à 12h05 
I should play moar mixes with u guys
6 avr. 2013 à 2h39 
If anyone is looking for a div 6 team next season contact me. We currently need 1 scout and a medic
5 avr. 2013 à 11h12 
Welcome home! Crikey Moses!