STEAM-GRUPPE
myApertureInnovations myAperture
STEAM-GRUPPE
myApertureInnovations myAperture
3
I SPIL
18
ONLINE
Grundlagt:
29. april 2012
12 kommentarer
5. apr. 2015 kl. 0:40 
Update: Markov lives in the cloud. Thanks for suggestions though.
26. mar. 2015 kl. 15:59 
Anybody got a spare x86/x64 computer they're not using? Mark0v needs a place to live.
8. mar. 2015 kl. 8:22 
:b1:
14. juni 2014 kl. 15:22 
hello
26. okt. 2013 kl. 8:21 
Butts.
24. nov. 2012 kl. 7:19 
Indeed.
11. maj 2012 kl. 19:51 
Indeed.
30. apr. 2012 kl. 19:14 
Victory.
30. apr. 2012 kl. 9:22 
I love it too. There's just one database we need to take care of first.
30. apr. 2012 kl. 4:30 
You know, since we went through the trouble of reviving this group of people, we must really REALLY like to test.
29. apr. 2012 kl. 15:47 
I'm watching you...
29. apr. 2012 kl. 15:45 
AWWW YEAH