STEAM GROUP
jawis <3 jawis
STEAM GROUP
jawis <3 jawis
0
IN-GAME
2
ONLINE
Founded
September 11, 2015
Location
Israel 
46 Comments
Sep 16, 2016 @ 4:50am 
חברים וחברות הולכים לזיין את כל הערבים
Oct 25, 2015 @ 7:05am 
תוסיפו אותי אם אתם רוצים קומפ אני נובה 4
Oct 15, 2015 @ 12:47am 
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח OW????
Oct 14, 2015 @ 6:20pm 
כוסאמאמאמא של גייבן החולה סרטן עוד באן ל3 שבועות
Sep 24, 2015 @ 3:38pm 
third ow lolololoolol
Sep 21, 2015 @ 4:45am 
טל הגיי
Sep 19, 2015 @ 2:06pm 
הוא לא זכאי
Sep 19, 2015 @ 12:44pm 
נו תראה
Sep 13, 2015 @ 6:38pm 
:steammocking:
Sep 13, 2015 @ 6:38pm 
ירין ציטר מסריח נודר
Sep 13, 2015 @ 4:36pm 
חולי סארס זה שלי אל תשתמשו בזה, תודה
Sep 13, 2015 @ 2:00am 
תומר תיהיה בריא
Sep 13, 2015 @ 12:13am 
חחחחח מי אתה
Sep 12, 2015 @ 10:58pm 
יא זונות מי אתם שתשתמשו במילה סארס זה שלי ושל טוסיק אז כדאי שתפסיקו שאנלא אתהפך עליכם
Sep 12, 2015 @ 6:46pm 
טוב שמענו עלייך ביי
Sep 12, 2015 @ 6:44pm 
נשבע אני לא האקר אני רק קורבן של גייבן
Sep 12, 2015 @ 6:44pm 
אתה נראה לי טיפה זועף
Sep 12, 2015 @ 6:43pm 
יאללה סע סע
Sep 12, 2015 @ 6:43pm 
בגללך ירד לי משחק וראנק
Sep 12, 2015 @ 6:43pm 
למה אתה כזה זועף נשמה?
Sep 12, 2015 @ 6:42pm 
פשש התקדמנו במערכת היחסים שלנו אה יורדים עלייך טיפה את מתקפל יאללה לך תחפש יא צייטר מניאק מכומך בכלא של גייבן
Sep 12, 2015 @ 6:41pm 
אחשלי חכה שנה אחת ככה בקטנה יורד לי הבאן ואז נשמה אני נותן לך בוסטים חינם אפילו חיימשלי
Sep 12, 2015 @ 6:41pm 
מתי יורד לך? בוא תעשה לי בוסט
Sep 12, 2015 @ 6:40pm 
noder lo cheater ze overwatch, GG..
Sep 12, 2015 @ 6:39pm 
אבל אתה ב VAC
Sep 12, 2015 @ 6:39pm 
אמן יפלו לך השיניים אתה לא מכיר אותי אני הגעתי לSUPREME
Sep 12, 2015 @ 6:38pm 
סבבה אתרגם לך יא אנאלפבית בתרגום חופשי מפגר כמוך
אז לך תחפש מי ינענע אותך יא מסכן אחד על מי אתה עושה פוזה אה?
Sep 12, 2015 @ 6:37pm 
אחשלי מה אתה זורק לי פה מילים של אשכנזים נשמה דבר עברית
Sep 12, 2015 @ 6:36pm 
אז לך תחפש איזה אופטומטריסט יא נכה
Sep 12, 2015 @ 6:32pm 
אתה לא בא לי טוב בזווית של העין אין מה לעשות
Sep 12, 2015 @ 6:30pm 
וואי דיי אחשליי חשבתי סגרנו הכל עם מפתח
Sep 12, 2015 @ 6:30pm 
אתה רואה את הכלב בתמונה? זה הכלב שלי אני בא איתו הוא ינשך אותך
Sep 12, 2015 @ 6:28pm 
סגור אחשליי היקר
Sep 12, 2015 @ 6:28pm 
סבבה בוא מחר מאחורי הקיוסק של יוסי ב1 אם אתה גבר
Sep 12, 2015 @ 6:27pm 
תביא מפתח ואני שם לך אדמין בארנה
Sep 12, 2015 @ 6:27pm 
וואי איזה ערס אמאלה פליז לא אני אביא לך מפתח
Sep 12, 2015 @ 6:26pm 
אתה ואני 1 על 1 במציאות למה אני זועף
Sep 12, 2015 @ 6:25pm 
אני עם השחור:steammocking:
Sep 12, 2015 @ 6:24pm 
שיפלו לכם השיניים יא חנונים ולמי שיש בעיה שיבוא 1 על 1 במציאות
Sep 12, 2015 @ 5:48pm 
Jawis boosted me to global <3 HAX
Sep 11, 2015 @ 6:44am 
jawis is life :csgox:
Sep 11, 2015 @ 6:42am 
חולי סארס וירין האקר
Sep 11, 2015 @ 6:42am 
jawis is love. :first_star:
Sep 11, 2015 @ 6:01am 
:heart::Animal_Instincts::steambored::ins::Fleur_de_Lys::melon::melon::csgox::csgohelmet::csgoanarchist::csgoanarchist::devilskiss::doubleaxe:
Sep 11, 2015 @ 6:00am