STEAM GROUP
Helarikerho # Helarikerho#
STEAM GROUP
Helarikerho # Helarikerho#
130
IN-GAME
524
ONLINE
Founded
January 4, 2014
Language
Finnish
Location
Finland 
311 Comments
Jun 21 @ 4:45pm 
Tässä puhuu alina olin servun tähtipelaaja kaartia monta vuotta olin myös siellä Ghätin puolella viisastelemassa ja välillä ääniteltiin huutoja...äijien iltaa oli kyllä parhaina aikoina kiitettävästi...Pelaaminen ei aina ollut kaikille viihdettä joka sinäänsä loi sellasen taskulämpimän tunnelman joka toi taas pelaamiseen lisää kierroksia...Hauskaa oli niin kauan kun tunnetta ja ääntä riitti..Itse pelaamisesta en muista mitään...Ei oikeastaan oleellinen osa viihdettä ollenkaan.
Jun 15 @ 7:18am 
Helarikerhon kaikki palvelimet ovat toistaiseksi kiinni. Palvelimet kesätauolla, palaillaan taas asiaan syksymmällä :trolol:
Jun 2 @ 6:04am 
Tässä puhuu John Winchester. CSS vanhin aktiivinen pelaaja. Aloitin sourcen pelaamisen jo vuonna 2004 jolloin kukaan teistä oli tuskin edes syntynyt. Saunaservereitä oli vuonna 2009 vielä kymmenittäin ja pelaajia tuhansia. näyttäisi siltä että viimeinenkin suomiservu on nyt tullut päätökseensä. Kaikki hyvä loppuu aikanaan. - KP4 John Winchester
May 31 @ 6:55am 
Eilen oli just äijien ilta peleissä siellä oli enemmän pelaajia kun koskaan ..Huudettiin yhteishuutoja ja jätkät ihastu toisiinsa.
May 29 @ 3:53am 
Onko servut laitettu kii vai miks ei näy
May 27 @ 8:08am 
Onnittelen helarikerhoa hienosta päätöksestä! On ilo nähdä miten suoraselkäinen ja avoin ylläpito meitä pelaajia palvelee. Kun kysyy muutoksia sääntöihin sanotaan että mitään ei muuteta yhden tai kahden ihmisen toiveesta. Kun puhuu ihmejonnesta niin tietynlaista mieslasta se kiukuttaa niin paljon että pelikieltoa tulee monta kuukautta. Ongelmien ratkasu ja sääntöjen muuttaminen pelaajaystävällisemmäksi ei onnistunut missään vaiheessa edes ajatuksen tasolla vaikka serverit seisoo monta kuukautta tyhjänä. Onnittelen myös siitä miten hyvin on onnistuttu ilmoittamaan pelaajille siitä että pelit on nyt ohi ja ovet on niin sanotusti laitettu kiinni...Onnittelen myös pelaajia siitä että kukaan ei ole kysellyt pelienne perään joka kertoo valtavasta kiinnostuksesta tai ainakin sen puutteesta. Kaikki mikä herättää tunteita on terveen palvelun merkki.
May 26 @ 9:24am 
onko pillit laitettu pussiin? soursen ja nettisivujen palvelin alhaalla.
Dec 20, 2025 @ 2:26pm 
PÄÄSTÄKÄÄ PELAA VITTU
Jun 14, 2025 @ 5:14pm 
moro sällit antakaa ub discordd
May 1, 2025 @ 7:59am 
Jääkiinni hossuista, jos tekee jekkua pitää kestää kakkua
Mar 16, 2025 @ 7:19am 
discordissa on näppärät pelaaja-reportti systeemit joiden kautta toimitaan. näkemättä videolta ei tehdä mitään
Mar 16, 2025 @ 6:24am 
spawnissa istujalle bannia? Koitettiin laittaa voteban ja saatiin 3/6 mutta rejoinas.. STEAM_0:0:11321873 Ihan tarkoituksella istuu spawnissa terona..
makumake : kyllä tosimies omaa pesää puolustaa - jäädään kaikki baseen puolustamaan - ei liikuta metriäkään
Mar 13, 2025 @ 12:33pm 
vittuakö tämmäne äpärä täällä inisee
Mar 7, 2025 @ 8:47am 
isot miehet ja ei osaa playerlististä laittaa ite mutea.
Mar 6, 2025 @ 12:56pm 
css saunalle votemute takas??
Feb 19, 2025 @ 5:06am 
olen jo tyytyväinen veronmaksaja, että tuommoiset hupiukot saa pötköttää, poissa meidän oikeiden ihmisten näkökentästä. kiitos suomi oi oi oi!
Feb 15, 2025 @ 4:10am 
aasiakas on aina oikeassa, kun on kyse makuasioista.
Feb 13, 2025 @ 7:17am 
mun kakku vissiin yrittää jaksaa lukea sun juttuja?
Feb 13, 2025 @ 5:12am 
ENG: Copy or paste from the below listed, I will answer immediately 300%
RU: Пацаны пишите что хотите из списка,отвечу взаимно,от души :))
❤ Love you, my friend ❤
+rep clutch Ministr
+rep Clutch King 👑
+rep 300 iq 🧠
+rep ak 47 god
+rep SECOND S1MPLE
+rep relax teammate
+rep Killing Machine 😈
+rep AWP GOD 💢
+rep kind person
+rep ONE TAP MACHINE 💢
+rep nice profile 💜
+rep add me pls
+rep very nice and non-toxic player
+rep AYYYY LMAO
+rep nice flicks
+rep king deagle
+rep best
+rep killer
+rep Good player 💜
Feb 12, 2025 @ 6:50am 
o/ käsi pystyyn, trollasin sinua liian lujasti ja sinä et saa päätäsi asian ympärille mitenkään. ymmärrät vielä joskus isompana sitten
Feb 7, 2025 @ 8:23am 
ehkä ymmärsit vain asian väärin. puhdas rikosrekisteri, käy katsomassa vaikka!
Feb 6, 2025 @ 11:12am 
sinua on huiputettu alina, hävisit erän.
Feb 1, 2025 @ 3:09pm 
Kiitos kaudesta. oli kivaa
Oct 25, 2024 @ 7:35pm 
ENG: Choose the one that's on the list and write in my profile, I will answer the same!
+rep good player
+rep nice player
+rep gg wp
+rep gamer
+rep fast and nice trade
+rep good teammate
+rep nice teammate
+rep AWP GOD
+rep Cool friend
+rep Good job
+rep so good
+rep AK GOD
+rep I like you
+rep Love <3
+rep clutch Ministr
+rep Clutch King 👑
+rep 300 iq 🧠
+rep ak 47 god
+rep SECOND S1MPLE
+rep relax teammate
+rep Killing Machine 😈
+rep AWP GOD 💢
+rep kind person
Jul 16, 2024 @ 9:11am 
höpönassukan viimeksi laittamat viestit näkyy nykyään "deleted user", ettet vain olisi poistanut kyseistä accounttia :(
Jul 14, 2024 @ 8:14am 
alinalla mitään discord banneja ole. nob.
Jun 2, 2024 @ 6:05pm 
wag1
Apr 16, 2024 @ 5:43am 
lait stereo love
Apr 11, 2024 @ 7:50am 
Vieläkö tääki servu rullaa ja porskuttaa? :D Voi niitä hyviä sorsa aikoja :emofdr:
Mar 7, 2024 @ 7:41am 
tyli bannit ilman syytä muka HÄKKÄSIN kun hypin SPASAUNAN lämpö amme jutussa joka pomppii unbännätkää pliis:GDHard:
Feb 19, 2024 @ 12:44am 
Kaasuhana on kiinni!
Dec 28, 2023 @ 2:29am 
onko servut auki
Dec 23, 2023 @ 9:27am 
ootte aika mustia kaikki
Jul 14, 2023 @ 9:50am 
unbannia voi hakea vain helarikerhon discordista
Jul 13, 2023 @ 4:54pm 
Hei saisko unban :)
Jul 12, 2023 @ 8:04am 
tulkaa pelaa ihmiset
Jun 18, 2023 @ 3:04am 
sauna pätkii ihan pirusti ja kaatuilee?? tänäänki kahdesti jo kaatunu/restartannu itestään+?!?!??!?!?
May 28, 2023 @ 2:06am 
sain bannit ilman syytä R.I.P
May 19, 2023 @ 11:06am 
konnaa
Apr 25, 2023 @ 8:28am 
no more admins?
Apr 18, 2023 @ 11:46am 
bubu
Apr 15, 2023 @ 6:27am 
bababoi
Mar 16, 2023 @ 6:53am 
:catinablanket:
Feb 3, 2023 @ 6:14pm 
rep 4 rep
Dec 15, 2022 @ 10:25am 
voisin ottaa unban dc
Oct 15, 2022 @ 7:25am 
pinaatti paljon painat
Aug 29, 2022 @ 3:53am 
mis bämät
Jul 13, 2022 @ 5:47am 
JOS UM TAPATTI Huomenna, en menisi 2 UR FUNERAL CUZ ID B N Vankilaan 4 KILLIN DA
kusipää joka tappoi U!
..._... | ..____________________,,
...... / .. --- ___________ ---- _____ |] = D ~~~~~~~~
..... / _ == o ;;;;;;;; _______.: /
.....), ---. (_ (__) /
.... // (..)), ---- "
... // ___ //
..//___//
.//___//

TOSI KOTI
AJAMME YHDESSÄ
KUOLEMME YHDESSÄ
lähetä tämä ase kaikille, joista välität, myös minulle, jos välität. C kuinka monta kertaa saat tämän, jos saat 13 TOSI KOTI
Jul 5, 2022 @ 2:32pm 
Miksi sain bännit Helarikerhosta?! Syynä olisi ollut se että olisin käyttänyt wh mutta en käytä häkkejä.tiedän että olen liian hyvä pelaamaan mutta miksi minua epäillään häkkejen käytöstä???!!!!
May 17, 2022 @ 1:59am 
Pelaako enää kukaa?