STEAM-RYHMÄ
Disciples Of The Fallen [DOTF]
STEAM-RYHMÄ
Disciples Of The Fallen [DOTF]
0
PELISSÄ
3
PAIKALLA
Perustettu
7. tammikuuta 2010
Sijainti
United States 
Tietoa: Disciples Of The Fallen

Mw2 and other games

i didn't make this clan to compete with FW or any other clan i made it cause me and major were talkin one day he said "hey we should make a really BA clan with a really awesome name".
at that moment i thought "Disciples of the Fallen". so i made the clan a few days later.
so to anyone who thought i made this clan to compete with FW you wrong and should getta wife.
SUOSITUT KESKUSTELUT
VIIMEAIKAISET ILMOITUKSET
For the newbies...
YOU ARE NOW A DISCIPLE!
3 kommenttia
21.1.2010 klo 9.43 
hey guys put your tags on
21.1.2010 klo 8.48 
cool
RYHMÄN JÄSENET
0
PELISSÄ
3
PAIKALLA
0 KESKUSTELUSSA
Keskusteluun
Perustettu
7. tammikuuta 2010
Sijainti
United States