STEAM GROUP
.deg .deg
STEAM GROUP
.deg .deg
4
IN-GAME
63
ONLINE
Founded
November 22, 2016
Language
Swedish
Location
Sweden 
44 Comments
Feb 24, 2022 @ 3:14pm 
#roadto1k
Feb 24, 2022 @ 3:14pm 
vill någon hoppa studsmatta? xP
May 3, 2019 @ 4:32pm 
degkuk
Mar 5, 2018 @ 1:57pm 
hOppAs Alla hade ett bra sportlov! med mycket gibb, snus och reDbuLL OCH INGA skidor ;P ! <3
Dec 14, 2017 @ 12:09pm 
På med tomtemössorna allesammans! Snart julafton ;P
Dec 14, 2017 @ 4:30am 
Blir det någon degig bild till jul man kan ha som profile pic?
Nov 29, 2017 @ 4:08pm 
:Hearty:
Oct 31, 2017 @ 5:29pm 
Hej allihopa! Vill bara önska er ett DEGigt HÖSTLoV! ;)
Oct 15, 2017 @ 2:45pm 
hur joinar man ph?
Aug 19, 2017 @ 4:54pm 
mvh DOG
Aug 19, 2017 @ 4:54pm 
sommarlov, vilka ska dygna?
Apr 7, 2017 @ 4:36am 
Påsklov idag! bara jag som är sjuuukt taggish?? ;D
Apr 6, 2017 @ 1:48pm 
Mar 16, 2017 @ 10:36am 
snart är det påsklov! :D
Mar 8, 2017 @ 6:15pm 
hej :)
Mar 3, 2017 @ 9:03am 
snart är sportlovet över ;(
Mar 3, 2017 @ 8:21am 
@dewx Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge; MEN; den som sover syndar icke; MEN; den som inte arbetar skall heller icke äta.
Mar 3, 2017 @ 6:07am 
24 Nov, 2016 @ 10:57pm
stora nyheter snart. #deg


när kommer dom ? xd
Feb 7, 2017 @ 3:31pm 
Eller kanske en sportlovsbild?
Feb 7, 2017 @ 11:36am 
när kommer nya bilder? Skulle va kul med en såkallad VÅR PIC,
Nov 27, 2016 @ 10:20am 
bra fellpa
Nov 24, 2016 @ 1:57pm 
stora nyheter snart. #deg
Nov 24, 2016 @ 1:46pm 
:melon::QuantonsMinion::happy_creep::Quanton::melon:
Nov 24, 2016 @ 11:49am 
:steamhappy:
Nov 24, 2016 @ 12:30am 
Vi turas om att röra om och vi röstar fram vilka färger vi ska blanda i .degen för att få fram en ny färg. 3 röster för gul och röd, 2 röster för röd och blå.
Men vad blir det för färg om vi blandar gul och röd?

Barnen kom fram att om man blandar gul och röd blir det orange! xD
Nov 23, 2016 @ 11:48pm 
va händerå
Nov 23, 2016 @ 2:11pm 
. :steamhappy:
Nov 23, 2016 @ 12:02pm 
Saknar ett namn i "Hall of Fame" men annars 10/10
Nov 23, 2016 @ 7:20am 
från denna dagen o framåt ska jag leva mitt liv för .deg
Nov 23, 2016 @ 7:04am 
Hejsan:P
Nov 23, 2016 @ 6:31am 
Vi turas om att röra om och vi röstar fram vilka färger vi ska blanda i .degen för att få fram en ny färg. 3 röster för gul och röd, 2 röster för röd och blå.
Men vad blir det för färg om vi blandar gul och röd?

Barnen kom fram att om man blandar gul och röd blir det orange!
Nov 23, 2016 @ 6:27am 
Instämmer med föregående talare.
Nov 23, 2016 @ 5:48am 
Tjo tja tjena, har .degat på i några år nu, under dessa år har det aldrig släppts en .deg hsrulle.vhs. Tkr vi knegar ihop en degig rulle med lite sköna hs, kanske några chevypirat.chokes vad vet jag. Deg out
Nov 23, 2016 @ 4:39am 
Hej Graes 🍌🍌🍌🍌
Nov 23, 2016 @ 4:16am 
Plötsligt händer det
Nov 23, 2016 @ 1:40am 
Var inte rädda för att använda vår officiella .deg-bild! Länk finns uppe i beskrivningen. 🍌
Nov 23, 2016 @ 1:03am 
@el niño Välkommen mano! 🍌
Nov 23, 2016 @ 12:40am 
@h0glund, tack som fan! känner mig hedrad som får ett sånt varmt välkomnande utav en lanvinnare. 🍌
Nov 23, 2016 @ 12:35am 
vill tacka er alla för denna chans. skall göra er stolta
Nov 23, 2016 @ 12:20am 
@13beari37, Välkommen! 🍌
Nov 23, 2016 @ 12:11am 
🐻
Nov 22, 2016 @ 11:49pm 
🍌
Nov 22, 2016 @ 11:42pm 
🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌
Nov 22, 2016 @ 10:58pm 
.deg!!