GRUPO DE STEAM
Old Moustache Gameworks The Shivers
GRUPO DE STEAM
Old Moustache Gameworks The Shivers
7
JUGANDO
52
ONLINE
Fundado
20 de septiembre de 2015
Idioma
Inglés
Ubicación
Turkey 
36 comentarios
15 ENE 2019 a las 12:02 
hocam güzel bi oyun çıkartında oynayalım gururlanalım
9 NOV 2017 a las 8:36 
selam ben new
29 AGO 2017 a las 5:31 
Selamlat Oyun projem için bir anket tasarladım oy verirseniz çok memnun olurum.
http://www.strawpoll.me/13807097/r
1 JUL 2017 a las 11:38 
Son bölümde duvardaki resim... Siz var ya adamsınız adam ! :) Kimin aklına geldiyse helal olsun güzel insanlar
3 ABR 2017 a las 2:24 
Çıkış neden Haziran ayına ertelendi 😭
1 OCT 2016 a las 15:33 
Biraz önce Oyungezer dergisinden Enis Kirazoğlu'nun oynadığı demoyu izledim, abicim siz bu işi hakikaten yapmışsınız. Dört gözle oyunun çıkmasını bekliyorum ve çıktığı gün satın alacağım. Kendi kültürümüzden çıkan bir korku oyununun çok daha fazla ilgi uyandıracağına inanıyorum ben. Başarılarınızın da devamını diliyorum.
15 SEP 2016 a las 9:15 
666 member ullumunat, + devil comfirmed
11 JUN 2016 a las 2:57 
Tekrar traiserı izledim ve harika olduğunu bir kez daha görmüş oldum :)
1 NOV 2015 a las 2:17 
İnteresting concept you got there , if you want any volunteer visual designer / artist & storyteller for your project ; count me in . )
31 OCT 2015 a las 13:46 
Hahaha now everybody knows! :ss13ok:
31 OCT 2015 a las 13:46 
:devilskiss:i knew that leyla had a beard!:screamer:
31 OCT 2015 a las 13:45 
thanks for the invite, nice to meet you guys \:D:/
31 OCT 2015 a las 13:31 
Looking forward to see it :Upvoter:
31 OCT 2015 a las 13:29 
Great to see you here guys, this game is going to be AWESOME !!! :pdsmile:
31 OCT 2015 a las 13:28 
Heyo
31 OCT 2015 a las 13:27 
Thanks for the invite, Leyla.

:happyhero::ontoagoodthing:
31 OCT 2015 a las 13:27 
Dört gözle bekliyorum! :ss13ok::ss13ok::ss13ok:
11 OCT 2015 a las 20:31 
░░░░░░░░░░░████
░░░░░░░░░░░█░░█
░░░░░░░░░░█░░░█
░░░░░░░░░█░░░░█
██████▄▄█░░░░░███▄
▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░
26 SEP 2015 a las 3:06 
@TroLL Pumpkiin [⇄] (S>200+UNUS) Sağolasın :)
23 SEP 2015 a las 15:38 
+700 küsür arkadaşımı gruba davet ettim. Herkes ederse daha hızlı büyürüz :eng:
23 SEP 2015 a las 15:15 
rip english:(
21 SEP 2015 a las 5:21 
@n3tRoX☠|AltayPanzer☾⋆ Para ayarlamak için çaba sarfetmek zorunda kalmayacağın bir fiyatı olacak oyunun :)
21 SEP 2015 a las 4:42 
fiyatı napıcan volkan abicim ona göre para ayarlıyalım :)
21 SEP 2015 a las 4:26 
12 saat gibi bir sürede 100'ü aşkın kişi doluştu gruba çok hoş :steamhappy:
21 SEP 2015 a las 1:29 
Merhabalar hocam oyunu 4 gözle bekliyorum. Korku oyunları oynamaya fazla yemiyor aslında ama bu oyunu oynuyacağım :D.
20 SEP 2015 a las 23:51 
en geç nezaman kadar geliir
ona göre bişeyler yapıcm
şimdiden teşekkürler
20 SEP 2015 a las 23:37 
@Seyhan 70 tl yapsak evi taşlarlar olm :D
20 SEP 2015 a las 21:12 
@Risen D ama ben şaka yapmıştım :)
20 SEP 2015 a las 17:41 
@Seyhan Duyduğun veya Gördüğün haber asılsızdır tarafımızdan bir fiyat duyurusu yapılmamıştır.
20 SEP 2015 a las 17:28 
No70, 70 TL'den satışa sunulacak diyolla. Aslı var mı? :steamhappy:
20 SEP 2015 a las 16:26 
Aslında single player oyun almam ama bu oyunu tabi fiyatı uçuk olmazsa kesinlikle alıcam.
20 SEP 2015 a las 16:18 
Korku Oyunlarını Çok Severim İnş Yeterince Korkutur :)) ÇIKSADA OYNASAK ya :D
20 SEP 2015 a las 16:15 
valla korku oyunlarıyla aram pek iyi değil ama sırf türk diye sırf gelişin diye alıcam :D
20 SEP 2015 a las 15:56 
Çok sabırsız davranıyoruz bilginiz olsun :-)
20 SEP 2015 a las 15:56 
İşallah güzel bir oyun çıkar dostlar umutluyuz !
20 SEP 2015 a las 15:54 
No:70 sabırsızlıkla bekliyoruz! ilk yorum benden :steammocking: