GROUPE STEAM
"𝓵𝓸𝓷𝓮𝓵𝔂" 𝑺𝒂𝒅
GROUPE STEAM
"𝓵𝓸𝓷𝓮𝓵𝔂" 𝑺𝒂𝒅
1
DANS UN JEU
17
EN LIGNE
Fondé le
26 novembre 2017
9 commentaires
25 déc. 2017 à 18h12 
lowkey sad when it says "you have been invited to join the group lonely"
16 déc. 2017 à 18h01 
cuz too sad and lonely
16 déc. 2017 à 16h06 
See how mean you are
15 déc. 2017 à 0h09 
stfu ♥♥♥ we ain't rating your ♥♥♥♥
29 nov. 2017 à 11h15 
Feel free to add me & rate/fav my artworks. :rheartr::azuki2:
29 nov. 2017 à 11h14 
Thanks for the invitation. :e3big:
26 nov. 2017 à 22h32 
xanax xanax xanax xanax xanax xanax xanax xanax xanax
26 nov. 2017 à 15h07 
No
26 nov. 2017 à 10h05 
Ay boss man, im first to comment make me mod :D