Install Steam
sign in
|
language
简体中文 (Simplified Chinese)
繁體中文 (Traditional Chinese)
日本語 (Japanese)
한국어 (Korean)
ไทย (Thai)
Bahasa Indonesia (Indonesian)
Bahasa Melayu (Malay) BETA
Български (Bulgarian)
Čeština (Czech)
Dansk (Danish)
Deutsch (German)
Español - España (Spanish - Spain)
Español - Latinoamérica (Spanish - Latin America)
Ελληνικά (Greek)
Français (French)
Italiano (Italian)
Magyar (Hungarian)
Nederlands (Dutch)
Norsk (Norwegian)
Polski (Polish)
Português (Portuguese - Portugal)
Português - Brasil (Portuguese - Brazil)
Română (Romanian)
Русский (Russian)
Suomi (Finnish)
Svenska (Swedish)
Türkçe (Turkish)
Tiếng Việt (Vietnamese)
Українська (Ukrainian)
Report a translation problem


https://s.team/p/cjjd-rwhn/rpdmbvjb
1- Biriniz gemi spawnlayıp bir faction kurucak, geminin revirini (medical room'u) faction ile paylaşıcak, öbürleri ise uzayda gemisiz doğup kurduğunuz factiona girip kendilerini öldürerek factiona paylaşılan revirde doğacak.
2- Herkes bir gemi spawnlayacak yine bir faction kurulacak, buluşmak istediğiniz kişinin GPS koordinatlarını alıp öbürlerine GPS kısmından koordinatları vericek. Öbürleri gemileriyle buluşma noktasına gidecek. İlerde GPS paylaşımı için kurduğunuz Faction chat'i kullanabilirsiniz ancak belli bir mesafede olmanız gerek.
Arama Kısmına sadece Nihai yazarsanız çıkar karşınıza herkesi bekleriz sunucu şuan için 25 kişilik ama gelen olursa kişi sayısı arttırılabilir.Herkesi Bekliyoruz.
https://space-engineers.com/server/106206/
Arkadaşlar abone olup oylayarak katıkıda bulunabilirsiz
https://www.youtube.com/watch?v=fPBvPzGMxDg
en az 10 - 15 kişi var