STEAM GROUP
SpaceEngineerTurkey TR Space En.
STEAM GROUP
SpaceEngineerTurkey TR Space En.
15
IN-GAME
66
ONLINE
Founded
May 7, 2014
Language
Turkish
Location
Turkey 
88 Comments
Nov 6, 2024 @ 10:05am 
Oynamak isteyen varsa yazsın (ortalama biliyorum oyunu)
Jul 1, 2024 @ 2:33pm 
oyuna büyük güncelleme gelecek o yüzden şuanlık saldık
Jul 1, 2024 @ 12:52pm 
2024 oynamak isteyenler yazsın
Oct 29, 2023 @ 4:44am 
oynamak isteyien varsa yazsanız biraz yeniyim
Sep 13, 2023 @ 2:59pm 
5.5k saatim var resmi sunucularda oynamak isteyen pm
Jul 22, 2023 @ 9:15am 
Space enginers az modlu oynayacak varmı hastanede kalıyorum zaman geçmiyor benımle oynayacak dm.
Jul 15, 2023 @ 9:17am 
Beraber oynamak isteyen var mı yeni başladım ekleyebilir
Mar 11, 2022 @ 1:06pm 
AĞIR ZAMAN VE KAFA YORACAK EĞLENECEK KİŞİLER EKLESİN. Mesaj yazsın oyuna beraber girelim.
Mar 11, 2022 @ 1:33am 
Merhaba arkadaşlar oyun ile ilgili yüzeysel bilgim ve biraz oynamışlığım var ama benzer oyunlarda çok vakit geçirmiş biriyim co-op takılmak isteyen arkadaşlar beni eklesin 19 yaşındayım yandaş arıyorum. (modlu modsuz fark etmez)
Oct 4, 2021 @ 3:28am 
Merhabalar co op oynacak birilerini ariyorum yas 22 -Eray#9324 dicord adresim bu. davet ya da mesaj atin beraber girelim
Aug 26, 2021 @ 11:13am 
Merhabalar oyunda co-op oynuyacak kişiler arıyorum steamden eklerseniz sevinirim.
Jul 14, 2021 @ 5:48am 
Oynamak isteyen istek atabilir, bi sunucuda ya da coop şekilde oynayabiliriz fark etmez (modlu/modsuz). En az 100 saatiniz varsa hoş olur ama oyunu biliyorsanız biraz oda yeter
May 29, 2021 @ 9:33am 
Selamlar uzun süredir xbox üzerinden Space Engineers oyuncusu olarak pc ye geçtim ve oyuna pc üzerinden alışmaya çalışıyorum yardımcı olabilecek oyunu eğlenmek için oynayan biri varsa özelden yazabilir sunucu vs fark etmez o konuda çok bir bilgim yok. lütfen az çok oyun bilgisi olanlar eklesin yeni başlayanlara yardımcı olamam pc üzerindne bilgim yok ve oyuna yaklaşık 1 yıl ara vermiştim tekrar döndüm.
Feb 5, 2021 @ 4:47am 
Oyunu çok uzun süredir oynamıyorum şu aralar acayip canım çekti de birini bulamıyorum. Beraber girmek isteyen varsa özelden yazabilir mi?
Jan 8, 2021 @ 9:43am 
şu an girecek var mı
Nov 22, 2020 @ 10:34am 
Oynamak isteyen olursa yazabilir. Ufakta olsa birşeyler biliyorum yardımcı olurum yaş seviyesi 20 üzeri olursa mutlu olurum
Nov 9, 2020 @ 12:51pm 
beyler arkadaşla modlu oynuyoruz oyun baya değişti hem jetpack ı da kapadık zorluk olsun diye gelmek isteyen varsa bekleriz gelmek isteyen arkadaş eklesin
Nov 1, 2020 @ 3:21am 
yeni başladım ve bir şey bilmiyorum. beraber oynayacak öğretecek aranır
Oct 26, 2020 @ 4:51am 
o_O
Oct 25, 2020 @ 9:35am 
Oynamak isteyen ekleyebilir arkadaş arıyorum şu an 90 saatim var, yeni başladıysanız öğretebilirim de
Sep 24, 2020 @ 10:50am 
oyuna yeni başlayacağız pek bi bilgimiz yok. Yardımcı olabilecek değerli arkadaş var mı
May 10, 2020 @ 3:41pm 
Beraber oynamak isteyen varmı tekim ve sıkıcı oluyor.
Apr 9, 2020 @ 7:44am 
Space Engineers oyununu betadan beri oynamaktayım sadece son 2-3 yıldır oyundan uzaktım şimdilerde yeni yeni tekrardan alışıyorum bu sırada benimle oynayacak ve uzun süreli bir survival serisine katılacak bir arkadaş bekliyorum (bu ne lan sanki esra erol :D)
Jan 8, 2020 @ 3:37am 
Artık oynamasamda zamanında içinden geçtik ne lazım yiğidim?
Dec 19, 2019 @ 11:15pm 
Arkadaş olarak ekleyebilirsiniz

https://s.team/p/cjjd-rwhn/rpdmbvjb
Oct 18, 2019 @ 12:52pm 
2 seçenek var;
1- Biriniz gemi spawnlayıp bir faction kurucak, geminin revirini (medical room'u) faction ile paylaşıcak, öbürleri ise uzayda gemisiz doğup kurduğunuz factiona girip kendilerini öldürerek factiona paylaşılan revirde doğacak.
2- Herkes bir gemi spawnlayacak yine bir faction kurulacak, buluşmak istediğiniz kişinin GPS koordinatlarını alıp öbürlerine GPS kısmından koordinatları vericek. Öbürleri gemileriyle buluşma noktasına gidecek. İlerde GPS paylaşımı için kurduğunuz Faction chat'i kullanabilirsiniz ancak belli bir mesafede olmanız gerek.
Oct 18, 2019 @ 11:54am 
iyi günler 3-4 kişi oyunu aldık 1-2 güne başlamayı düşünüyoruz da bir türlü nasıl aynı yerde spawn olacağımızı çözemedik arastırıyoruz deniyoruz bulduklarımızı olmuyor yardımcı olabilicek varmı
Mar 31, 2019 @ 12:48am 
oynamak isteyen arkadaş eklesin beni
Mar 26, 2019 @ 7:12am 
Arkadaşlar biz kendi sunucu'muzu açtık katılmak isteyen için sunucu adı [TR]Nihai Oyuncular
Arama Kısmına sadece Nihai yazarsanız çıkar karşınıza herkesi bekleriz sunucu şuan için 25 kişilik ama gelen olursa kişi sayısı arttırılabilir.Herkesi Bekliyoruz.
Mar 22, 2019 @ 2:44pm 
:lunar2019laughingpig:
Mar 6, 2019 @ 10:23pm 
Klan kurucağız katılmak isteyenler eklesin
Mar 4, 2019 @ 10:17am 
Arkadaşlar beraber oynamak isteyen eklesin....
Jan 13, 2019 @ 12:11am 
Türkiye sunucusu yok artık, sizin beğendiğiniz bir sunucu varsa buraya yazın orada oynayanlar toplanır
Jan 11, 2019 @ 11:14am 
Arkadaşlar, hangi serverlarda takılıyorsunuz.Türklerin olduğu bir server bulamadım.
Nov 29, 2018 @ 6:23am 
Birlikte oynamak istiyenler ekliyebilir
Nov 25, 2018 @ 1:00am 
Anladığım kadarıyla etkin online bir türk sunucusu yok. Sizinde bildiğiniz türklerin yoğunlukta olduğu bir sunucu biliyorsanız söyleyinde katılalım :)
Aug 21, 2018 @ 6:20pm 
tıklayın ve sizde aramıza katılın !
Aug 21, 2018 @ 6:19pm 
Aug 21, 2018 @ 6:19pm 
Biri türk sunucusumu dedi sanki ?
Jun 5, 2018 @ 12:05pm 
+1

Jun 5, 2018 @ 7:08am 
Türkiye sunucusunu geri isteyenler kaç kişi burada?
Apr 11, 2018 @ 11:23am 
:D
Nov 18, 2017 @ 2:56am 
Bundan sonra gruba uyelikler istek yollanarak yapilacak . :2016gameingame:
Nov 12, 2017 @ 10:35am 
http://exit.yueirsjskjl.cf/sharedfiles/filedetails/?id=1199492594
Arkadaşlar abone olup oylayarak katıkıda bulunabilirsiz
Jul 22, 2017 @ 4:33am 
Bi türk sunucusu açın lütfen birlikte oynayabileceğimiz
Jul 21, 2017 @ 4:12pm 
Arkadaşlar küçük bir YOUTUBE kanalım var oyun hakkında çektiğim bir iki video'da var. Çok detaylı ve bilinçli oynamış değilim. Kayıt altındayken keşfediyorum.Desteklerinizi bekliyorum...Hepinize sevgiler saygılar. Keyifli seyirler dilerim.
https://www.youtube.com/watch?v=fPBvPzGMxDg
Jul 21, 2017 @ 1:28pm 
Sunucuyu acan kisi Babbuş isimli moderatörümüzdü .Bildigim kadarıyla kapatmıştı .Maddi olarak sıkıntılı bir durum belki ilerde tekrar acabilir .Kendisiyle irtibata gecmeniz daha yararlı olur .
Jul 21, 2017 @ 12:25pm 
beyler oyunda hiç Türk sunucu su yok varmış kapanmış sanırım oyundkai Türklerde benim gibi yabancı sunucularda dolanıyor bir Türk sunucusu kurunda devam edelim
en az 10 - 15 kişi var
Jul 7, 2017 @ 3:43am 
Oyun ayarlarını kısmayı dene belki düzelir .
Jul 7, 2017 @ 3:41am 
Oyunun 1.123 surumunu crackli indirip oynuyorum onda böyle bir sıkıntı olmuyor.