STEAM-GRUPPE
東方 役割を遊ぶ ~ Touhou Roleplay (東方) THoRP
STEAM-GRUPPE
東方 役割を遊ぶ ~ Touhou Roleplay (東方) THoRP
9
I SPIL
67
ONLINE
Grundlagt:
27. januar 2009
24 kommentarer
5. nov. 2020 kl. 15:06 
this place is ded
16. dec. 2017 kl. 15:49 
think youre on your own, im so sorry. good luck though
12. nov. 2017 kl. 6:53 
who wants to try to tame a feral and out of control fairy? (me)
29. juli 2017 kl. 16:10 
pkm gunner looking for someone to carry my ammo/spare barrels. needs to have pouches to carry at least four belts of 100 rds. not to mention the strength... ;) i know thats a lot of rounds but if you cant handle that how could you handle me~♫
11. juni 2017 kl. 9:01 
What is this
12. feb. 2017 kl. 12:30 
where smy fujgic aadmin
17. feb. 2016 kl. 9:54 
hitora
11. jan. 2016 kl. 20:50 
are you myg0t
11. jan. 2016 kl. 20:50 
i'll be your mistress and your wingman any day as long as you can watch my back and cover me from bandits
21. dec. 2015 kl. 18:54 
Meh. It's been a while since I roleplayed, but I'll give it another shot. Names Rathgart and I'm looking for a mistress to serve.
1. dec. 2015 kl. 19:16 
u-uuuu *is a scared fairy*
30. juli 2015 kl. 2:29 
all she want is ♥♥♥♥ suck
26. juli 2015 kl. 18:22 
wtf???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
22. mar. 2015 kl. 10:25 
Anyone want a pet dragon?
23. feb. 2015 kl. 19:50 
what the ♥♥♥♥
13. okt. 2014 kl. 23:31 
manstein ♥♥♥♥♥♥♥ remove the tf2 server ad you stupid ♥♥♥♥ -5y
7. mar. 2014 kl. 21:11 
Da Ze~
18. okt. 2013 kl. 7:22 
:o
1. aug. 2013 kl. 17:50 
I roleplay as a level 100 Wizard, when in reality I'm only a level 60 Wizard.
27. dec. 2012 kl. 10:13 
とりあえず誰でもいい、友達になって欲しいです・・・。
26. juli 2012 kl. 17:27 
My favorite toho is da 1 taht wares a silly hat
11. feb. 2012 kl. 7:55 
Who is sucking a ♥♥♥♥?
Commissar G 2012
28. dec. 2011 kl. 22:53 
peskyplumber for mod 2012
3. dec. 2011 kl. 12:23 
Not actually containing RPing in any way or form.