GROUPE STEAM
Lockhart's Kanazawa High School LKHS
GROUPE STEAM
Lockhart's Kanazawa High School LKHS
7
DANS UN JEU
36
EN LIGNE
Fondé le
28 décembre 2012
Langue
Japonais
Lieu
Japan 
45 commentaires
24 avr. 2021 à 8h08 
Wau. rip
24 oct. 2019 à 14h06 
Jeez, I remember the few times I came to this group. ♥♥♥♥, everything was easier back then, if anyone sees this, Take care alright c:
3 juil. 2015 à 1h11 
I will be sitting in chat looking to CHat
21 mars 2015 à 21h49 
Rip
2 mars 2015 à 14h12 
I ABSORB YOUR DEADLYNESS WHATEVER THAT MEANS RRRRRRRAAAAAAAAWWWWWWWWWRRRRRRRRRR!
.........Ok, I'm done here.
14 oct. 2014 à 21h02 
oh luk, a dead RP group

That's the 32nd I've seen so far -checks off a thing-
29 déc. 2013 à 9h01 
Add me if you want to rp~
27 déc. 2013 à 9h28 
f-♥♥♥♥ it,.....im o-out of this school *gets up and walks out*
9 nov. 2013 à 14h39 
Hey lads- I'd like to try this RP out, but I've never roleplayed on steam before... so if anyone could explain me some rules yo?
6 oct. 2013 à 1h39 
YAAAY School :3
5 oct. 2013 à 15h47 
kawaii desu ne ^^
16 sept. 2013 à 15h42 
KAWWAAAAIIIIII~ <3 :8bitheart:
8 aout 2013 à 12h34 
How dead is this chat o_o
6 aout 2013 à 14h40 
I want to enroll as a freshman.
6 avr. 2013 à 3h07 
1v1
5 avr. 2013 à 2h08 
:c i hat u!
I don't. ;w;
4 avr. 2013 à 19h44 
Hi I Want To Enroll In This High School

Where Do I Sign Up?
28 mars 2013 à 22h31 
So Is Typing Like This.
27 mars 2013 à 23h35 
Did I Ever Tell You That This School IS The Definition Of Insanity?
20 mars 2013 à 20h30 
Fox wants to enroll =w=
15 mars 2013 à 20h04 
Welcome ^~^
15 mars 2013 à 4h09 
Hello :3
Im new on this group :D
14 mars 2013 à 14h26 
Hiya. :o
8 mars 2013 à 11h50 
Might as well hang a sign on Dino reading: "This ♥♥♥♥♥ bites hard"
5 mars 2013 à 15h30 
what
26 févr. 2013 à 7h08 
I was always the best teacher.
20 févr. 2013 à 9h33 
H-Hi, I-I'm a v-v-v-very l-lewd teacher




H-Here, h-have a d-d-d-detention~~~~


20 févr. 2013 à 8h33 
I-i-i havn't s-said h-h-hello here y-yet.. S-s-s-so H-hi~
I-i'm n-new
24 janv. 2013 à 2h49 
wow im a schoolgirl
9 janv. 2013 à 17h11 
im nottttttt ;________:
8 janv. 2013 à 18h19 
swim is silly xDD
3 janv. 2013 à 15h13 
firs of the year xDD
31 déc. 2012 à 8h31 
At least this will be better than actual school...
29 déc. 2012 à 3h59 
I am ready to go to school :)
29 déc. 2012 à 3h26 
yoroshiku ne (^^)o
29 déc. 2012 à 3h25 
hey~ :3
29 déc. 2012 à 2h46 
nya-ho ^^ minna :3
28 déc. 2012 à 18h22 
Onee chan~ ^^
28 déc. 2012 à 18h18 
Two Yui's :o <3
28 déc. 2012 à 18h17 
Welcome back :3
28 déc. 2012 à 18h16 
I thought i finnished school ;~;
28 déc. 2012 à 18h12 
:o
28 déc. 2012 à 18h11 
;~~; t-this is not just a high school ;~;
28 déc. 2012 à 18h10 
Me to :/
28 déc. 2012 à 18h07 
I-I'm in high school already? ;~~;