STEAM GROUP
-WB- Konjakit -KnjK-
STEAM GROUP
-WB- Konjakit -KnjK-
0
IN-GAME
12
ONLINE
Founded
September 16, 2009
Location
Finland 
75 Comments
Apr 4, 2023 @ 2:38pm 
Never forget :(
Sep 4, 2021 @ 1:03pm 
morjesta kaikille pitkästä aikaa :csgoct::steamthumbsup:
Jun 25, 2020 @ 11:42am 
Kiitos Kutsusta:steamhappy:
May 13, 2020 @ 11:57am 
mikä ip cs sourcen konjakki servu
Oct 26, 2019 @ 5:40am 
on toinenkin hakkeri sen nimi on flowhooks
Oct 26, 2019 @ 5:39am 
konjiakilla on hakkeri sen nimi on cake
Aug 5, 2018 @ 10:35am 
Olette juuri jääneet kiinni serverin palvelinestohyökkäyksestä. Tämän lisäksi teidät ollaan nähty käyttävän kielletyjä ohjelmia, kuten Aimbot sekä Wallhack. Mikäli saamamme tiedot eivät todellakaan pidä paikkaansa, ottakaa yhteyttä instagramin kautta Johanna Tukiaiseen.
Aug 26, 2017 @ 4:51pm 
@PROXY Menny ohi koko tää keskustelu, mut mä en oo kyllä PROXYA banniny, tai sit on menny vahingossa(bannittava pelaaja quittii, ennen ku saa bannittya, jollon banvalikko muuttuu ja menee väärälle pelaajalle). En oo nähny sun huijaavan tai spedeilevänkää mitää koskaan, ni en oo voinu olla minä. On kyl joskus menny väärälle bannit ton syyn vuoks, jonka ylempänä mainitsin, mut asia on korjattu aina.
Jul 11, 2017 @ 12:00pm 
Zekatkaa demo..
Jun 10, 2017 @ 12:54pm 
Asia mun puolesta kunnossa. En pysty varmaksi sanomaan, oliko vilunki peliä, joten En voi myöskään antaa permiä. Muista kuitenkin, että serverillä on yleensä aina vähintään yksi admin, ----> likainen peli tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin. Nyt kuitenkin mukavia pelihetkiä Suomen parhaalla CSS serverillä.
Jun 9, 2017 @ 11:21am 
juu siis aivan -6/5 toimintaa.
Jun 8, 2017 @ 11:30am 
Sait vuorokauden, lepohetken syystä, että sinua epäiltiin koodiksi, niin muut pelaajat/adminit kuin minäkin. Katson demot läpi ja sen jälkeen päätän jatkosta. Niin kuin kirjoitin bannin syyksi että ''epäilys''. Ei mitään henkilökohtaista vaan täysin serverin sääntöjen mukainen toimenpide.
Apr 27, 2017 @ 1:48pm 
Ei siinä muuten mitään mutta en oo pelannu css minkään muun takia kuin tuon konjakin, en millään muulla servulla pelaa koskaan niin tähänkö se sitten tyssää
Apr 27, 2017 @ 1:45pm 
Sain just uuden netin ku olin pelaamassa sevulla millon bannit tuli.. Aikasemmin ollu kämänen 3g mokkula mutta nyt hommasin 4g setin että ei ennää pingi heittele niin bannivasara heilahti
Apr 27, 2017 @ 1:37pm 
Niin ei noi VACit tosiaankaan kerro mitään. Tyyppihän voi olla ihan legit. Mulla taas on Konjakille VACit huijaamisesti, muttei VACeja, niin miten hän ei voisi olla legit pelaaja? Servulle pääsee kuitenkin taas vaihtamalla akkoa, niin bannit pois vaan. Bannit on ihan turhia, family share ftw. \m/
Apr 27, 2017 @ 11:17am 
Eli suhun voi luottaa ihan vitusti vai mitä? Olit servul myös aina se kenel pingi ihan saatanan korkeella ja siitä sulle sanottu..
Apr 27, 2017 @ 10:04am 
Tuoko meinaa automaattisesti sitä, että koodaan konjakkiserverillä, jos on joskus tullut vacit? Nuokin tuli jonku ihmeen scriptin kautta aikoinaan. Haluaisin vain saada syyn siihen, miksi olen saanut porttikiellon konjakkiin?
Apr 26, 2017 @ 7:55pm 
Jaa-a
Apr 26, 2017 @ 5:49am 
Kerrotko vaginaattori miksi olet antanut minulle bannit servulle? Olen pelannut konjakki servuilla niitten perustamisajoista lähtien ja nämä on ensimmäiset bannit. Ihmettelen vain, että mikä mahtaa olla syynä banneille? En oikeastaan pelaa mitään muuta servua tässä pelissä, kuin konjakkia, joten sinänsä harmi homma..
Nov 25, 2016 @ 8:52am 
Disconnect: Server shutting down.
Disconnect: Server shutting down.
Mun console bugaa :(
Nov 23, 2016 @ 2:41pm 
Ihmettelen jos lukevat viestisi. Ö-luokan adminit ja laginen servu.... ":D"
Nov 23, 2016 @ 12:38pm 
Moroo! En pysty rekisteröitymään foorumille... anyways eli siis sain bannit... mjaah siitä että "micspammasin"... Kokeilin vain mikkiä että toimiiko ja kysyin muutaman kerran chatiss jopa siitä... Pyydän kohteliaasti ottamaan bannit pois)
Nov 17, 2016 @ 11:15am 
PiriRambo o hiano miäs :csgoct:
Oct 30, 2016 @ 8:29am 
UUSI IP 62.44.201.81:27035
operaattorin vaihto
Jul 20, 2016 @ 10:00am 
Tuleeko global offensiveen serveriä?
Jun 5, 2016 @ 9:58pm 
tulkaa joku nyt WB konjakki servulle only dust 2
Jun 3, 2016 @ 11:50pm 
tulkaa joku nyt WB konjakki servulle only dust 2
Oct 15, 2015 @ 6:56am 
huehuehue
Dec 28, 2014 @ 1:04am 
Oisko ideaa että adminit olisivat täälläkin keskustelussa online, koska kaikilla ei ole ircciä ja noita koodareita on näkyny suht paljo viimeaikoina
Nov 7, 2014 @ 8:09am 
Konjakki #2 CS:GO 185.25.79.5:35070
Mar 26, 2014 @ 8:44am 
Hakkeri servulla ja annettiin mulle jostain syystä aimbotista bänniä vaik olin spektaamassa? Pliis unbannia asap STEAM_0:0:19408326
Jan 19, 2014 @ 2:02am 
Nyt on taas nämä äidin pikku hakkerit ottaneet ihan kunnolla servua pätemispaikakseen ja miten onkin sattunut, mutta aika harvoin on adminia ollu paikalla. Voisko asialle tehdä jotain? Itse olen tällänen "vähän" varttuneempi peluri eikä oikein nuo "apuohjelmat" kiinnosta niin ei sit ole yhtään mukava pelaillakkaan kun on heti odottelemassa uuden erän alkua ja taas alusta kymmenen sekunnin jälkeen sama homma, ekasta kohtaamisesta aina nappi otassa ennen kuin kerkiät kissa sanoon. Tai jotenkin tuntuu että toisia saa ampua ihan huolella eikä niiltä laiffi putoo mihinkään?? Kuitenkin tullu jonkin verran pelailtua ja yleensä ihan hyvällä menestyksellä jos ei ole hakseja vastassa. Tulee monesti vaihdettua sitten UKMD:lle jossa ei niin paljon haksata kun on admineja yleensä paikalla :( Itsekään en niin valistunut ole että osaisin tuota virkaa hoitaa mutta toivon että rehellisiä pelureita hommaan enempi ryhtyis. Hyviä pelejä kaikille. :)
Jan 15, 2014 @ 9:34am 
Olin tossa pelaamassa Konjakki #1 servulla ja tulee "disconnect: wallhack.". En kyllä tiiä mistä kyseinen admini sai päähänsä että cheattaan mutta ei varmaan ole kovin kokenu pelaaja, jos oikeesti väittää että skannailen seinien läpi. Eli voisko joku admini unbannaa meikän? Kiits
Dec 28, 2013 @ 11:45am 
Meitsil ollu viimeset pari vuot tänne bannit jostain turhast syyst, aattelin tulla hakkaa vähä nostalgiacs nii jos sais ne nyt veke? Thx
Nov 26, 2013 @ 6:32pm 
Uusi ip on 185.25.79.3:33004
Nov 22, 2013 @ 3:18am 
Ja bannit näyttäs olevan 10 minuuttia pitkät logien mukaan....
Nov 18, 2013 @ 12:57pm 
Ja unohtakaa se hetkeks että en ole kenties maailman mieluisin henkilö ja käsitelkää tää asia ihan oikeudenmukaisesti niinku olisin teiän iso-äiti tuomioistuimella.
Nov 15, 2013 @ 11:36am 
Se että otat itseesi noin helposti, kertoo joko liian tosissaan pelaamisesta tai muista mielenvikaisista ominaisuuksista.
Nov 15, 2013 @ 11:35am 
ko. adminilla nyt vain on ollut admin-oikeudet sen nelisen vuotta :) Eikä voi olla niin vakavaa, pieni hauskuus.
Nov 15, 2013 @ 5:46am 
Tää koko tilanne tais alkaa siitä ku haukuit mua "retu"ks :DD ja sitte ku sanoin jotai takasi ni alko nimien vaihtelu josta sain kickit sitte jnejne.. siinä voi miettiä sitte onko iha adminainesta tää kaveri
Nov 15, 2013 @ 5:20am 
2. Käyttäytyminen
Ollaan kunnolla, eikä aleta joka asiasta huutamaan/mussuttaan. Adminille vastaan väittäminen/haukkuminen jne on täydellinen syy poistaa sinut serveriltä.
Myös muukin asiaton käyttäytyminen serverillä voi johtaa serveriltä poistoon. Kick ei ole invite (Lainaus d-_-b:eeltä) Etenkin viimeinen kohta, kannattaa kerrata pariin kertaan.
Nov 15, 2013 @ 5:14am 
Vaan kun ei kestänyt paremmuuttani atk pelissä :)
Nov 15, 2013 @ 5:14am 
Ja näin sama kaveri 3 kickien jälkeen kun viel tulin takas laitto bannia....
Nov 15, 2013 @ 5:07am 
http://exit.yueirsjskjl.cf/profiles/76561197996268966
Elikkä tollane kaveri vaihteli mun nimee niin kaua et sain kickit ihan ilman syytä:) Vois miettiä admin oikeuksien poistoa
Oct 20, 2013 @ 2:42pm 
Niin saiskohan noi bannit vaikka vihdoin pois, foorumeja ei taida kukaan lukea ja tahtoo jo konjakille takaisin.Mulla mitään weehoota ole! STEAM_0:1:18876671
Oct 20, 2013 @ 2:41pm 
höphöp
Oct 19, 2013 @ 3:10pm 
m1CANAn x0 siellä toinen kiukkupeppu :3
Oct 11, 2013 @ 2:38pm 
Kunnon kiukkupeppu olet Omena