GROUPE STEAM
HashbangGames HBGTeam
GROUPE STEAM
HashbangGames HBGTeam
132
DANS UN JEU
894
EN LIGNE
Fondé le
31 mars 2013
Langue
Anglais
Lieu
United States 
181 commentaires
20 oct. 2014 à 10h48 
Hey peepz, download our game Obslashin' on android! Download Here [play.google.com]
12 déc. 2013 à 9h12 
Nice!
11 déc. 2013 à 19h51 
wooty jsut fisniehd my first gravi badge.. yay... and i got red ball, blue ball background..!!!
9 déc. 2013 à 17h47 
When is Dustforce going to get a nice discount? I've been waiting to buy it for like 2 years.
25 nov. 2013 à 7h25 
@LoveSlave this is a bug, if you close Gravi after saving the resolution settings and the re-open it.. the lower resolution should adjust itsself.. it's a wickedly annoying bug that I've been trying to resolve for months now. >.<
14 nov. 2013 à 17h38 
Yo Hashbang, can you confirm if I am in the contest for shoping spree? I clicked register button but i got some kind of error. Ty....
14 nov. 2013 à 12h45 
When I change my the game res to 800x600 windowed, a good chunk of the top gets cut off. I can't see the X to close the video settings. Any help?
14 nov. 2013 à 12h30 
Got Gravi from bundle!! excited to play it
9 nov. 2013 à 17h36 
can someone help to get terraria :)
5 nov. 2013 à 8h28 
Hi there! I bought the Alpha Fundle Bundle and I'm still waiting for a Steam key since the Game was released on Steam =/
3 nov. 2013 à 0h42 
Im in thanks for this wonderfull game.
31 oct. 2013 à 22h18 
=D
buen juego
31 oct. 2013 à 20h37 
odish42 email me at [email protected] and we'll get you a key.
31 oct. 2013 à 9h48 
I purchased gravi with the alpha fundle bundle. I was wondering if anyone knows when that bundle is supposed to get keys?
23 oct. 2013 à 6h11 
@Razov, were doing good. Yep we are fixing things. We have a pretty big patch coming up in a week or so. Lot's of fixes! :D
21 oct. 2013 à 13h17 
Hey Marco, How are you and the rest of the HBG Team holding up, now that its on steam and you guys are fixing things?
15 oct. 2013 à 21h30 
Yay got my steam key in my groupee's bundle from way back when. YAY!!! Thanks Marco!!
13 oct. 2013 à 18h53 
lol
13 oct. 2013 à 17h54 
7776 now
13 oct. 2013 à 12h20 
7777 :D: So devilish
9 oct. 2013 à 10h14 
Congrats on gereenlight :D Oh and 7.777 members :postcardb:
9 oct. 2013 à 4h28 
CONGRATULATIONS MARCO :D
5 oct. 2013 à 17h30 
Congrats.
4 sept. 2013 à 21h32 
Congrats on your greenlight, Marco!
31 aout 2013 à 16h55 
congrats and love your game on desura!
29 aout 2013 à 9h48 
Congratz for beeing Greenlit! :dshound:
29 aout 2013 à 6h35 
Congrats guys!
28 aout 2013 à 15h47 
Congratulations :D
28 aout 2013 à 15h33 
**Grads on being Greenlit!:spycon:**
28 aout 2013 à 11h38 
\(º0º)// Congratulations \\(º0º)//
28 aout 2013 à 10h07 
Congratulations :D
28 aout 2013 à 9h46 
Congratulations on being greenlit!
28 aout 2013 à 9h28 
Congrats on being greenlit :) GL with Gravi.
28 aout 2013 à 9h18 
Congrat Bro =D
28 aout 2013 à 9h18 
Congratulations. :angrytiger:
28 aout 2013 à 9h17 
Congrats :D :balloon:
28 aout 2013 à 9h03 
Congratulations!
28 aout 2013 à 9h02 
Congrats!
28 aout 2013 à 8h59 
:knight:Congratsulations:markarth:
28 aout 2013 à 8h57 
Congratsulations on greenlit
28 aout 2013 à 8h53 
haha finally got the greenlight congats
28 aout 2013 à 8h53 
Congrats on green lit!
28 aout 2013 à 8h43 
Congratulations HBG!
28 aout 2013 à 8h43 
congratz! :B1:
28 aout 2013 à 8h41 
Congrats with Greenlight :P
28 aout 2013 à 8h36 
:newsword:
28 aout 2013 à 8h30 
Congrats guys!! It's finally happening :D
28 aout 2013 à 8h29 
Congratulations :3