STEAM-GRUPPE
GoT | Game of Kings | CK2 GoK2
STEAM-GRUPPE
GoT | Game of Kings | CK2 GoK2
5
I SPILL
24
TILKOBLET
Opprettet
10. juni 2015
Språk
Engelsk
10 kommentarer
29. apr. kl. 9.38 
CK3:AGOT game Session 2
https://discord.gg/3dxUphTX
10. juli 2016 kl. 2.54 
is this still a group which plays? ive been working abroad for while and after seaon 6 I crave game of thrones ahaha
6. mai 2016 kl. 10.54 
We need a melisandre to revive this group of ♥♥♥♥♥. I want a game dammit
12. mars 2016 kl. 7.44 
have a good day!!!:steamhappy:
19. feb. 2016 kl. 11.15 
we gonna have an event today
4. feb. 2016 kl. 13.38 
I will tell you someday~
4. feb. 2016 kl. 10.16 
What happened to the previous group? What's the reason for the creation of this one?
2. feb. 2016 kl. 3.46 
Since this group will be a fresh start I will delete everything before the 29th of january in my "No-no Notebook". This means everybody will start with a clean sheet from that day on.
29. juli 2015 kl. 18.25 
------------------------ Irrelevant and unnecessary comments will be deleted ------------------------