STEAM 组
Days of Darkness WWII RP DDWWII
STEAM 组
Days of Darkness WWII RP DDWWII
2
游戏中
6
在线
成立于
2013 年 5 月 11 日
20 条留言
2013 年 5 月 30 日 上午 11:13 
hello ! it's free gamers week ! i just won a game !! go and win a game of your own choice man ,you'll recieve it after few minutes !! hurry up there is limited gifts http://steamfreegifts.allalla.com/
2013 年 5 月 25 日 下午 2:52 
can i be ze führer? ive got mow AS onmy other acc
2013 年 5 月 23 日 下午 3:40 
He's the GLORIOUS nation of France of course
2013 年 5 月 23 日 下午 3:39 
@Theisman, What nation are you amigo?
2013 年 5 月 23 日 下午 2:47 
pittman mod me please im the leader of greece
2013 年 5 月 22 日 下午 11:17 
If possible, being moderated would be a most positive development for myself.
2013 年 5 月 22 日 下午 2:43 
Alright.
2013 年 5 月 22 日 下午 2:00 
I signed up as Egypt can I be moderated?
2013 年 5 月 21 日 下午 10:42 
1921 YAY and im not letting them go!
2013 年 5 月 21 日 下午 10:28 
Egypt becomes autonomus in 1922.
2013 年 5 月 18 日 下午 11:35 
isent Egypt just a part of the empire of britan?
2013 年 5 月 15 日 下午 5:26 
Sorry bout that, just contact me of anything. I really prefer people play historical nations though.
2013 年 5 月 15 日 下午 2:28 
sorry meant Greenland. Id like to be Geenland please cvontact me
2013 年 5 月 15 日 下午 2:09 
Hello. i was invited to this group by my friends and i want to ask if the island of sardinia(near Franceand Italy) is taken.If not,may i join this tier as the Kingdom of Sardinia and enter the side of the axis,please? please respond as soon as possible.
2013 年 5 月 11 日 下午 8:38 
Well I still call Patton.
2013 年 5 月 11 日 下午 8:37 
Of course, they never allied the Allies
2013 年 5 月 11 日 下午 8:36 
Are we keeping the Soviets out of the Allies still?

2013 年 5 月 11 日 下午 7:34 
♥♥♥♥ your comments, this is war! >:D
2013 年 5 月 11 日 下午 7:32 
2nd Comment!!!
2013 年 5 月 11 日 下午 7:32 
1st Comment!!!