STEAM GROUP
Pelataaks DD:tä DnDFI
STEAM GROUP
Pelataaks DD:tä DnDFI
0
IN-GAME
5
ONLINE
Founded
February 6, 2018
49 Comments
Nov 13, 2021 @ 3:20am 
Stories of Umbria - Epic of Alaric alkaa 40 minuutin päästä teamspeakissa. Kyseessä on soolosessio, jossa tutustutaan hiukan pohjoisten alkuperäiskansojen historiaan :Doug:
Sep 21, 2021 @ 11:50am 
Stories of Umbria season 2:n aloitussessio pelataan torstaina 30.9. kello 17 alkaen Kalevalan tessussa.

Malgrimin kuningaskunnan neuvosto on päättänyt koko maan kartoittamista koskevasta aikeesta. Tätä tehtävää suorittamaan on perustettu seikkailijoiden kilta, jonne osittain pakkovärvätyt ja osittain vapaaehtoiset seikkailijat hakeutuvat jäseniksi.

Xanatos Sturmwolf, Solatan Thiel ja kolmas vielä toistaiseksi tuntematon seikkailija yhdessä tusinan muun kanssa osallistuvat kokoukseen, jossa käsitellään retkikunnan perustamista raunioituneen ja hylätyksi väitetyn Othrondin haltialinnoituksen kartoittamiseksi.

Tervetuloa kuuntelemaan!
Aug 5, 2021 @ 12:35am 
Heipä hei roolipelien ystävät. Ilmoitan, että tänään kello 17 alkaa TS3 -serverillä uusi aikakausi, kun Umbrian maailman ensimmäinen sessio starttaa. Pelaajia on kolme ja GM:nä toimin minä itse. Olet tervetullut kuuntelemaan millaisia vaaroja ja mahdollisuuksia Umbrian maailma tarjoaa :Molotov:
Jun 12, 2021 @ 6:10am 
Kun oot Pelataaks D&D:tä ryhmässä ja on +1 yks paikka => Spartacus ainoo hakia :steamthis:
Apr 23, 2019 @ 8:50am 
(Kaksi... tuhatta tuntia!!!!):AngrySword::steamsalty:
Apr 12, 2019 @ 3:52am 
Tässä ryhmässä on vaan yks SR gm ja se on minä. Paitsi jos Spartacus pitää ens viikolla shadowrunia
Apr 11, 2019 @ 4:49pm 
Ivarin neuvonantaja Raum Vanha: Sä yritit myydä minut niille! Ivar: Älä mieti sitä enään.
Jan 26, 2019 @ 11:50am 
Tuota ei usko Erkkikään.
Jan 13, 2019 @ 12:32pm 
:admech:Omnissiah Ackbar:admech:
*self-destructs archeotech ship*
Jan 13, 2019 @ 12:18pm 
Hei Negan.
Missä mun alukseni on?
Jan 13, 2019 @ 12:15pm 
Ootteha te Assassiinei?:SlyNinja:
Jan 1, 2019 @ 3:37pm 
Se tunne kun et saa ovia auki DW:ssä:steamsalty:
https://youtu.be/YEjQMMhDkjU?t=73
Nov 7, 2018 @ 4:27am 
Matthew: Seeeiiiss!!:OhNoBlue:
Nov 7, 2018 @ 1:49am 
Stuntti seis
Nov 7, 2018 @ 12:55am 
Pelaaja: Oi joi! Lähtiks siitä vertakin?
GM: Niin paljon kun kolmivuotiaasta lähtee..
Oct 24, 2018 @ 7:10am 
I'm Negan "Introduction" [i.pinimg.com]
Oct 24, 2018 @ 6:58am 
I am Kroot
Oct 24, 2018 @ 5:01am 
Hän taputti kilpeään ja sanoi: "Tällä vois hakata jopa vihollisen kurkun auki":OhNoBlue:
Oct 6, 2018 @ 10:31am 
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH - Karl Ragvaldsson
Oct 2, 2018 @ 1:30am 
Rip & Tear 40k Edition
Oct 2, 2018 @ 1:29am 
Osku gitgud 😏
Oct 2, 2018 @ 1:28am 
For the Emperor!!! - Castiel
Sep 22, 2018 @ 5:00am 
Viktor vastaa ja sytyttää sikarin
Sep 22, 2018 @ 5:00am 
Skyrim
Sep 22, 2018 @ 3:14am 
What does the "M" stands on GM?
Sep 21, 2018 @ 4:49pm 
"Tällä tappaa jopa guardsmäninki" :D
Sep 9, 2018 @ 10:14am 
ALITH ANAAAAR!!! - Alith Anar the Shadow King
Sep 9, 2018 @ 8:01am 
"TYRIOOOON!!!!" - Tyrion heir of Aenarion
Sep 1, 2018 @ 8:18am 
Oi kuinka ihanaa
Aug 31, 2018 @ 12:44pm 
Oispa kaljaa
Aug 29, 2018 @ 12:32pm 
(Tuhat... seitsemänsataa tuntia)
Aug 19, 2018 @ 8:47pm 
Mitä helvettiä!? Meleeseen sieltä!
Jun 19, 2018 @ 8:21am 
"Kyllä mä vielä joskus osun" -Sylvia Sanders
Mar 14, 2018 @ 8:48am 
Pieni possu Pieni possu. Päästä minut sisään
Feb 14, 2018 @ 11:07am 
Sieltä tulee iha vitunmoinen VELEHO
Feb 10, 2018 @ 4:32am 
Eilen olin kuningas, tänään juoppo kadulla.
Feb 7, 2018 @ 1:47pm 
Punainen timantti
Feb 7, 2018 @ 1:47pm 
Jesuiitta: Tuneisiiiiin. Kaikki muut: Tunteisiin. :steamsalty:
Feb 6, 2018 @ 12:38pm 
Ai mu olkapää
Feb 6, 2018 @ 12:15pm 
Niin siis skyrimiä
Feb 6, 2018 @ 11:50am 
Jesuiitta City boiiiih
Feb 6, 2018 @ 11:31am 
:steamsalty::steamsalty:
Feb 6, 2018 @ 11:31am 
GG WP Thanks for playing see U next week
Feb 6, 2018 @ 11:28am 
#RocksFallEveryoneDies :steamsalty::steamsalty::steamsalty:
Feb 6, 2018 @ 11:26am 
FOR FREEDOM
Feb 6, 2018 @ 11:26am 
Pelataaks DD:tä?
Feb 6, 2018 @ 11:23am 
Kaikki D&D eventi ilmotukeset vois jatkosa panna tänne.
Feb 6, 2018 @ 11:23am 
Helsinki City Boi
Feb 6, 2018 @ 11:23am 
Millo pelataan DD:tä?