STEAM GROUP
Car Mechanic Simulator 2018 CMS18|GER/EN
STEAM GROUP
Car Mechanic Simulator 2018 CMS18|GER/EN
41
IN-GAME
189
ONLINE
Founded
June 17, 2017
Language
German
119 Comments
Nov 24, 2023 @ 8:07am 
mam pytanie bo ja kupiłem dlc doge i nie wiem jak mam kupic samochód
Jun 15, 2022 @ 6:03am 
Йоу
Aug 28, 2020 @ 11:14am 
no me sale coche de alta gama en el desguace , al guiem me puede hayudar
Aug 28, 2020 @ 11:12am 
hola como se des bloquea el desguace??

Aug 20, 2020 @ 5:46pm 
Would it be possible for someone to mod the G37x Sport? Its my all time favorite car, and sadly they stopped producing the G series in 2015 if i am not mistaken. If anyone could mod this you would be a hero.
May 24, 2020 @ 1:23am 
Народ, как кастомизировать гараж?
Apr 22, 2020 @ 6:42am 
Someone can mod the Volkswagen Lupo ? :steamhappy:
Jan 3, 2020 @ 8:44am 
Hello guys, iam looking for someone that can make good MOD of my fav car Škoda 120L, thanks.
Sep 25, 2019 @ 7:06am 
Hello my friends. I am looking for someone who could please make the A-Team Van (GMC Vantura)
that was and is my favorite series.
Sep 22, 2019 @ 11:32am 
'm surprised there is only one Rolls-Royce among all MODs (all authors).

Such Bugatti is everywhere.
From unexamined brands I find interesting Maybach.
I was most interested in the Maybach 62 S Landaulet.
May 23, 2019 @ 6:16am 
@Art1k please contact LIT, he moddet
May 23, 2019 @ 6:11am 
man,create mod of subaru impreza wrxs sti 2004 plzzz
May 11, 2019 @ 2:35am 
@slim shady nice
May 11, 2019 @ 1:01am 
i was the 700th joiner
Mar 28, 2019 @ 9:48pm 
add please ford falcon SP argentinean and Torino 380W
Feb 23, 2019 @ 5:20pm 
Hey, I'm looking for someone out there that creates mods for CMS, I am an Avid Saab enthusiast and would love for there to be some sort of 9-5 as a mod in game. If anyone wants to send me a message and let me know, that would be totally rad!
Dec 3, 2018 @ 5:25am 
thank you ( LIT )!! i work for volkswagen-audi,your creation are the best!! awesome
Nov 4, 2018 @ 12:37pm 
add please benz w140 s600
Sep 16, 2018 @ 10:17am 
no, why? Car Mechanic Simulator 2018 is very good
Sep 14, 2018 @ 7:53pm 
is a Car Mechanic Simulator 2019 coming?
Apr 6, 2018 @ 9:32am 
Feel free to add me :helloToYou:
Mar 4, 2018 @ 9:19am 
+rep for +rep
Feb 24, 2018 @ 6:29am 
hi
Feb 24, 2018 @ 6:29am 
HI
Jan 5, 2018 @ 11:00am 
@meykar OK, das ist seltsam
Jan 5, 2018 @ 8:28am 
@RobertD das hab ich schon mehr mals heute hatte der mitsubishi evo ein problem und ist aufeinmal weg :-(
Jan 5, 2018 @ 3:31am 
Danke. Jetzt muss ich mit keinem schlechten Gewissen mehr Autos kaufen.:steamhappy:
Jan 5, 2018 @ 3:05am 
ja, ich kaufe mir autos, mache alles neu und verkaufe..machst du 50 % mind. mehr
Jan 5, 2018 @ 3:04am 
Ok. Vielen Dank. Wenn man ein Auto in der Scheune kauft, alle Teile auf 100% macht. Kommt dann ein Gewinn raus?
Jan 5, 2018 @ 3:00am 
@Henry in der Schaune kannst du ebenfalls Autos kaufen, die aber etwas teurer sind als auf dem Schrottplatz und du kannst auch Einzelteile da finden
Jan 5, 2018 @ 2:56am 
Was bringt eigentlich die Scheune?
Dec 31, 2017 @ 12:01am 
spiel auf fehler checken
Dec 30, 2017 @ 11:39pm 
ich hab das problem das immer wieder die workshop autos aus meiner werkstatt oder auch der garage verschwinden. ist ganz schön nervig. hatt jemand abhilfe für mich ?
Dec 30, 2017 @ 12:56pm 
I buying car mechanic Trade cards
Dec 11, 2017 @ 12:23pm 
bug
Dec 11, 2017 @ 12:20pm 
hallo ich habe ein update machen müssen auf 1.5.1 nun hängt das spiel woran kann das liegen
Oct 20, 2017 @ 9:51pm 
Such a problem.
on the machine Chieftain Bandit, the task to paint the car in factory color.
I paint the car in factory color the task is not executed
what to do?
Sep 3, 2017 @ 2:03am 
bisher keine neuen in aussicht..die bauen am spiel noch und du willst DLC
Sep 3, 2017 @ 2:02am 
Hab eine frage wann kommt ein DLC ich warte darauf ??
Aug 11, 2017 @ 10:41am 
ok
Aug 11, 2017 @ 10:26am 
glaube nur kaufen
Aug 11, 2017 @ 10:24am 
Hallo ich hab mal eine frage wegen dem Auto Salon im Spiel es gab in ja heute kann man da nur Autos kaufen für sehr viel geld oder auch sonst etwas machen oder die eigenen autos verkaufen dort ???
Aug 10, 2017 @ 10:37am 
okey
Aug 10, 2017 @ 10:36am 
soweit ich weiß nicht
Aug 10, 2017 @ 10:32am 
Hallo hab mal eine frage ich habe den Parkplatz voll Autos und jetzt wollte ich fragen ob man die Parkebene ausbauen kann ?
Aug 9, 2017 @ 9:06am 
Okey in Ordnung
Aug 9, 2017 @ 9:04am 
ich warte auch schon:D
Aug 9, 2017 @ 9:03am 
nein, dazu gibt es noch keine infos, sry:D
Aug 9, 2017 @ 9:03am 
Hallo ich ahb mal eine frage wisst ihr wann die Rennstrecke benutzen kann und wann die nächsten dlcs kommen ? DAnke im voraus !! LG Noa
Aug 6, 2017 @ 9:58pm 
@_ak47freak_ jo das war es. Danke dir