STEAM-GRUPPE
Call of Duty Black Ops Official CoD BO
STEAM-GRUPPE
Call of Duty Black Ops Official CoD BO
22
IM SPIEL
180
ONLINE
Gegründet
19. Mai 2010
798 Kommentare
17. Jan. 2012 um 8:15 
17. Jan. 2012 um 8:14 
17. Jan. 2012 um 8:14 
17. Jan. 2012 um 8:14 
17. Jan. 2012 um 8:14 
17. Jan. 2012 um 8:14 
17. Nov. 2011 um 9:35 
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
English:
You can have up to 10 channels with full admin rights and play with friends or with your clan / guild.
Writing Corve (Server Admin) or Sarnos or Phil (moderator) and sign up that you need channels.
Within 5 minutes you have your channels with admin rights!
Your Ts ³ Server Team
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
Infos:
My Steam Name: batze160
Ts³ Server Adress: 193.192.58.79
You need a free Ts³ Server? Join us!
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
23. Okt. 2011 um 5:16 
21. Okt. 2011 um 20:46 
aadd bennyboy1994 to ur steam for a good match mature
25. Sep. 2011 um 5:20 
add mmatt420 on steam..looking for mature 18+ players who are expierienced at zombies..no noob
18. Sep. 2011 um 4:29 
http://www.youtube.com/watch?v=-qSva48vHnM watch comment and rate :)
17. Sep. 2011 um 11:13 
add me pls i play COD:Black ops zombies my name is zadoc
13. Sep. 2011 um 1:03 
Check This Out!!!! --------------------> http://www.youtube.com/user/DoubleTap111?feature=mhee
Please Sub!!!
7. Sep. 2011 um 14:45 
Прикинь, здесь - http://keybox.com.ua/?igra=kb2003 самые дешёвые лицензионные ключи на Call of duty: Modern Warfare 3 (MW 3) - 390 рублей!!! И остальные игры дешёвые!!! УРА!!!
6. Sep. 2011 um 10:24 
http://www.youtube.com/watch?v=ZEFXsU8FPs4 like it please , my edit :D
4. Sep. 2011 um 23:34 
ПРОДАЮ АК С ДЕРТ 3, ЗА 300р, АК НУЛЯЧИЙ, НЕ ВОРОВАННЫЙ!!! ВОЗОЖЕН ТОРГ... ДЛЯ ОСВЕДОМЛЕНИЯ!!! дерт в стиме стоит почти 1500р!!!!! КОМУ НАДО, ДОБОВЛЯЙТЕСЬ К ilyaxxxl или к garena1995 (это Я)
19. Aug. 2011 um 20:10 
Hello everyone... :P
1. Jul. 2011 um 13:14 
Продам аккаунтстим с игрой Call of duty black ops пишите в скайп killer55728
1. Jul. 2011 um 12:50 
Sell ​​Steam account with the game call of duty black ops
skype: killer55728
23. Jun. 2011 um 17:44 
Mod tools! THEY ARE OUT, ARE THEY NOT?
18. Jun. 2011 um 3:14 
http://exit.yueirsjskjl.cf/groups/kr0meserver
join my group and you get admin nothing
14. Jun. 2011 um 4:10 
ch-ch-check it :) epic tomahawk
http://www.youtube.com/watch?v=IE93Iy1JQss
12. Jun. 2011 um 17:03 
DOES ANYBODY KNOW HOW TO NOCLIP AFTER THE UPDATE?
12. Jun. 2011 um 12:21 
Can some one please gift me the map pack's?..
8. Jun. 2011 um 13:33 
1. Jun. 2011 um 12:06 
I have come up with perhaps a clan tag for BO. Here it is: BOO [Black Ops Official]
29. Mai 2011 um 9:01 
Rift 7 Day Free Trial {LINK ENTFERNT}
20. Mai 2011 um 3:30 
We search player fo COD:BO to play on esl. We are from RUSSIA. Add at steam mertkaya97
14. Mai 2011 um 10:54 
13. Mai 2011 um 12:03 
GUYS!! MY NEW MODERN WARFARE 3 GROUP IS NOW UP!! JOIN QUICK AND INVITE ALL OF YOUR FRIENDS TO MAKE THIS GROUP THE MOST EPIC ONE BEFORE MW3 IS RELEASED!!!!! http://exit.yueirsjskjl.cf/groups/CODMW3OFCL
12. Mai 2011 um 7:48 
That's what I said.
11. Mai 2011 um 18:47 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
6. Mai 2011 um 9:25 
hey everyone :P
6. Mai 2011 um 4:56 
bonjour je recrutent dans ma team : france 38 - call of duty A+ les gens
5. Mai 2011 um 10:15 
so i heard that they are coming out with new maps! and a new zombie map!!!!!! soundz cool!
5. Mai 2011 um 4:51 
Русские добовляйте!
2. Mai 2011 um 12:35 
This is the official ♥♥♥♥♥♥♥♥.
2. Mai 2011 um 10:18 
guys it is the official group or is a ♥♥♥♥♥♥♥♥? :)
28. Apr. 2011 um 9:28 
IF YOU ARE A PRO IN BLACK OPS: ZOMBIES, PLEASE ADD ME TO FRIENDS SO WE CAN PLAY!! LOOKING FOR HARDCORE PRO PLAYERS!!! :P
26. Apr. 2011 um 11:25 
i like food! :D
25. Apr. 2011 um 6:12 
Buying atleast lvl 29 user ! pm
9. Apr. 2011 um 1:42 
bonjour!!
jai une team et je recrut poster un comm' sur ma page si vous voulez renter dans
france 38 - call of duty
merci
3. Apr. 2011 um 17:05 
Hello, we are 2 guys ready to pay ascension, join us!
25. Mrz. 2011 um 9:08 
salut les mecs
23. Mrz. 2011 um 8:36 
Wen Jemand Clan sucht Mich bitte adden oder auf
ts3 server kommen :
84.200.8.139:9876